PracaGrupypl.praca.dyskusje › serial Plebania

  • 1. Data: 2007-05-03 18:31:32
    Temat: serial Plebania
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Witam

    Ogladalem i zostalem zaskoczony wydarzeniem. Blondynka nie dostala pracy
    jako modelka. Brunetka chce lapowke?, takie podejrzenie nasunelo mi sie na
    mysl.

    Czy pieniadze nie sa miara pomocy innym? Sprzecznosc (oksymoron) jest w tej
    sytuacji.

    --

    PioM

  • 2. Data: 2007-05-03 19:02:42
    Temat: strażnik z teksasu
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    PioM napisał(a):
    > Czy pieniadze nie sa miara pomocy innym? Sprzecznosc (oksymoron) jest w tej
    > sytuacji.
    Czy kopniak z półobrotu nie jest najwyższą miarą sprawiedliwości?
    I jaki to ma związek z pracą?

    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2007-05-03 21:06:20
    Temat: Re: strażnik z teksasu
    Od: KubaKv <k...@g...pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > Czy kopniak z półobrotu nie jest najwyższą miarą sprawiedliwości?
    > I jaki to ma związek z pracą?
    >
    > M.

    Bo ci ludzie w tym serialu to tak na serio nie żyją. To aktorzy -
    grają role - praca taka :)

    --
    Kuba Kwiatkowski

    [GG:3758971]

    /Erudyta, filantrop, esteta - zwykły chłopak z Radomia/

  • 4. Data: 2007-05-03 22:06:24
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    KubaKv napisał(a):

    > Bo ci ludzie w tym serialu to tak na serio nie żyją. To aktorzy - grają
    > role - praca taka :)
    Poważnie?? ;) To się nie dzieje na serio? Łeeeeeee

    Pozdr.
    M.

  • 5. Data: 2007-05-04 17:07:41
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > Poważnie?? ;) To się nie dzieje na serio? Łeeeeeee
    >
    > Pozdr.
    > M.

    Wezcie sie w garsc :)