PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o delegacje

  • 11. Data: 2007-06-25 08:11:44
    Temat: Re: pytanie o delegacje
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    AsiaS napisał(a):
    > Użytkownik "Artur"
    >
    > Na wysłaniu pracownika komunikacją publiczną z pewnością zarabia więcej,
    > niż przez wysłanie go samochodem, miałam nadzieję, że dość jasno
    > sformułowałam subiektywną ocenę sytuacji.

    Wszystko zalezy jak istotny jest pracownik i jego czas, ktory moglby
    spedzic, przy wazniejszym projekcie, wtedy czas jest istotny, tak wiec i
    to by dotarl szybko na miejsce rowniez....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2007-07-06 10:24:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Jun 2007 22:04:20 +0200, Pe.Ka napisał(a):

    > Nie żartuj. Paliwo to do 20-25 gr/km (u mnie jest 15-16), niech dojdzie
    > drugie tyle kosztów pozostałych to i tak nie przekroczy 50-60 gr za
    > kilometr.

    Policzmy dla mojej 8 letniej astry, kupionej 2 lata temu.

    Przejechałem na niej około 30tys km. Wydałem:
    - 2x ubezpieczenie (raz 2000, raz 1500): 12 gr/km
    - pojazd stracił na wartości około 5 tys: 17 gr/km
    - raz opony (tanie opony) 600zł: 2gr/km.
    - naprawy (tylko te większe które jestem w stanie spamiętać), około
    2600: 7gr/km.
    - paliwo (8l/100km, gaz + 0.5lbenzyny/100km): 20gr/km.

    to nam daje 58gr/km. Gdybym jeździł na benzynie to by było 77gr/km. Jakby
    dodać do tego wszystkie drobne naprawy, oleje, wszelkie płyny,
    wycieraczki, myjnie itd.... wychodzi że stawka wcale nie jest z kosmosu.

    p. m.