PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec umowy o prace i co dalej?

  • 1. Data: 2007-06-14 15:27:52
    Temat: koniec umowy o prace i co dalej?
    Od: "employee" <e...@o...eu>

    Jest osoba której konczy sie druga umowa o pracę (3cia zatem bedzie na czas
    nieokreślony) w dosyć dużej firmie.
    Raczej zostanie przedłużona (braki kadrowe) jednak pytanko tyczy sie zaplecza
    finansowego.
    Czy czekać na propozycje ze strony przełożonego czy tez pójść z własnej
    inicjatywy i porozmawiać o tym, wysłuchując propozycji finansowych i godzić się
    z tym lub nie albo negocjować?
    Załatwianie sprawy przedłużenia umowy via e-mail chyba mija się z celem...
    Czy każde podpisanie nowej umowy zazwyczaj jest związane ze zmianą warunków
    finansowych? Jak to było u Was?
    Przy wcześniejszym przedłużeniu umowy pensja została podniesiona, jak również w
    trakcie jej trwania.
    Proszę o wypowiedzi, porady.

  • 2. Data: 2007-06-14 18:52:42
    Temat: Re: koniec umowy o prace i co dalej?
    Od: "peter" <...@...3.4>

    Użytkownik "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> napisał w
    wiadomości news:f4rnl1$9so$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Was produkuja na tym onecie masowo?

    kolega miał prawo zadać pytanie. Nie pasuje ci, nie musisz być niegrzeczny.

  • 3. Data: 2007-06-17 13:09:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:0cf2.000000fd.46715e77@newsgate.onet.pl employee
    <e...@o...eu> pisze:

> [...]
    > inicjatywy i porozmawiać o tym, wysłuchując propozycji finansowych i
    > godzić się z tym lub nie albo negocjować?
    W takich sytuacjach nie ma schematów, bardzo wiele zależy od okoliczności.
    Osobiście uważam, że strony reprezentujące pewien akceptowalny poziom
    powinny zawczasu porozumieć się w tym względzie i przedstawić stanowiska.
    Rozmowa na ten temat powinna być IMO zainicjowana przez pracodawcę z jakimś
    sensownym wyprzedzeniem. Jeśli tak się nie dzieje - oznacza to (IMO,
    oczywiście), że on do tego akceptowalnego poziomu nie dorasta. Wówczas piłka
    po stronie pracownika (ja bym się powstrzymał od jakichkolwiek ruchów, raz
    tak już zrobiłem).

    > Czy każde podpisanie nowej umowy zazwyczaj jest związane ze zmianą
    > warunków finansowych?
    A skąd, niby czemu?

    > Przy wcześniejszym przedłużeniu umowy pensja została podniesiona, jak
    > również w trakcie jej trwania.
    Co to jest wg ciebie "przedłużenie umowy"?

    --
    Jotte