PracaGrupypl.praca.dyskusje › pup i swiadectwo.

  • 1. Data: 2005-03-17 15:48:08
    Temat: pup i swiadectwo.
    Od: "the_stallion" <t...@o...pl>

    witam.

    bylem juz zarejestrowany w pup, ale jakis rok temu zrezygnowalem z "uslug"
    tej firmy. teraz z pewnych przyczyn chce sie zapisac podobnie, ale nie mam
    juz swiadectwa dojrzalosci.

    czy, jako ze juz tam nalezalem i wszelkie moje papiery weryfikowali/
    kserowali dla wlasnych potrzeb, nie musze juz im tego zanosic, czy musze?

    pozdrawiam, thestallion.

  • 2. Data: 2005-03-17 23:11:26
    Temat: Re: pup i swiadectwo.
    Od: Maciej Friedel <t...@b...lpt.pl>

    Dnia 17.03.05 the_stallion naskrobal(a):

    > czy, jako ze juz tam nalezalem i wszelkie moje papiery weryfikowali/
    > kserowali dla wlasnych potrzeb, nie musze juz im tego zanosic, czy musze?

    Jezeli masz szczescie to tak. Ja jzu sie 3 razy rejestrowalem i za kazdym
    razem wymagali dokumentow bo sie okazywalo, ze mnie nie ma w bazie.
    Ale tak czy inaczej chyba wymagaja oryginalu swiadectwa.
    Pewnie tz im robila system ta sama firma co w ZUSie :P

    --
    _/_ _/_ _ Maciej Friedel [MfI]
    / /_// /_/_\ t...@j...org

  • 3. Data: 2005-03-20 17:53:28
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Maciej Friedel; <20050318001126.00001d3f@xavras> :

> [...]
    > Ale tak czy inaczej chyba wymagaja oryginalu swiadectwa.
    > Pewnie tz im robila system ta sama firma co w ZUSie :P

    Ja akurat byłem w bazie a i tak wymagali wszystkich dokumentów przy
    powtórnej rejestracji. Co do systemu - to nie tyle kwestia systemu
    komputerowego, co procedur administracyjnych, a raczej braku sensownych
    procedur.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101