PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena pracy

  • 1. Data: 2005-03-17 17:19:05
    Temat: wycena pracy
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    ile minimum powinien dostac pracownik za wyjazd (poza siedzibe firmy) ktory
    pochlania 3 dni (24h*3), gdzie podroz pochlonela w sumie 15h, i gdzie
    pracowal w sumie (nie liczac jazdy, bo nie prowadzil, byl tylko pasazerem)
    24h? W ciagu tych 3 dni powinien pzrepracowac dla parcodawcy, w siedzibie
    firmy 14h. Jednym z tych dni w ktorych pracowal to byla wolna niedziela.

  • 2. Data: 2005-03-18 09:04:46
    Temat: Re: wycena pracy
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pasazerem) 24h? W ciagu tych 3 dni powinien pzrepracowac dla
    > parcodawcy, w siedzibie firmy 14h. Jednym z tych dni w ktorych pracowal

    Bardzo lubie takie pytania puszczane na te grupe.
    1) Albo zgadzasz sie na warunki jakie proponuje ci pracodawca (pod
    warunkiem, ze czujesz sie troche pokrzywdzony), bez mrugniecia okiem i w ten
    sposob poazujesz pracodawcy, ze moze robic z Toba co chce
    2) Albo nie zgadzasz sie na warunki przedstawione przez pracodawce i
    stawiasz swoje, wtedy pracodawca ma 2 rozwiazania:
    a) zgadza sie na Twoje warunki bo nie ma innego wyjscia, ale po
    przyjezdzie czeka na Ciebie wypowiedzenie
    b) nie zgadza sie i rezygnuje z Twoich uslug
    c) wykazuje zrozumienie i wysyla innego pracownika i dalej jest po
    staremu

    Ja jako pracodawca zaproponowałbym pracownikowi 3 dni wolne do odebrania w
    dowolnym terminie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net

  • 3. Data: 2005-03-18 14:17:46
    Temat: Są przepisy na wyliczenie, ale się ostatnio zmieniły
    Od: "bca" <p...@o...pl>

> [...]
    >staremu
    >Ja jako pracodawca zaproponowałbym pracownikowi 3 dni wolne do odebrania w

    Autor podał konkretne dane o czasie pracy, i za ten czas pracy należy się
    konkretne wynagrodzenie.
    Są na to przepisy (niestety , niedawno znów się zmieniły).
    On ma prawo, i więcej, powinien wymagać zapłaty/(dni wolnych + dodatki) od
    pracodawcy.
    Jeśli pracodawca nie zapłaci, lub będą wątpliwości co do wyliczeń &#8211; trzeba iść
    do Państwowej Inspekcji Pracy. Inna sprawa, że wcale nie wiadomo, czy
    pomogą. Im trzeba wszystko wykładać kawę na ławę. W każdym razie nie licz, że
    oni ci pomogą w wyliczeniu.

  • 4. Data: 2005-03-19 00:03:43
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    Jeżeli - jak chyba z tego wynika - jesteś płatny "za godziny", liczy
    się czas pracy "tam", na tych samych warunkach, co praca na miejscu. A
    za czas przebywania w delegacji (od wyjazdu do powrotu) - stawki za
    delegację, ryczałt za jedzenie (o ile cię nie karmili), ryczałt za
    spanie (o ile nie zapewnili hotelu lub nie pokrywali jego kosztu).

    a to trzecie? ;)

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl