PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Anglii

  • 1. Data: 2005-03-17 15:19:20
    Temat: Praca w Anglii
    Od: "Segal" <m...@w...pl>

    Cześć. Szukam pracy i nie moge nic znalezć. Zastanawiam się czy nie wyjechać do
    Anglii ( znam angielski, niestety tylko komunikatywnie) Czy powinienem próbować
    jechać w czarno, jeśli tak to gdzie i jakie mam szanse na znalezienie roboty.
    Nie mam żadnego stażu ani żadnego doświadczenia zawodowego.Z góry dziękuje za
    wszelkie informacje. Segal.

  • 2. Data: 2005-03-17 23:07:53
    Temat: Re: Praca w Anglii
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Proponuje poszukac firm, ktore posrednicza w zalatwianiu pracy! Ale uwazaj
    na nie, nie ktore kantują !