PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza praca

  • 1. Data: 2005-03-17 15:23:32
    Temat: Pierwsza praca
    Od: "Toldi" <T...@o...pl>

    Chce podjac pierwsza swoja prace i pracodawca zapytal mnie w jakiej formie
    ma mie zatrudnic, czy to ma byc umowa o prace, czy umowa o zlecenie. Jaka
    jest lepsza dla mnie? Prosze o porade bo ja jestem zielony w tym.

  • 2. Data: 2005-03-17 23:07:13
    Temat: Re: Pierwsza praca
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Zawsze wal, ze chcesz umowe o prace! Masz tutaj ZUS, swiadczenbia, urlop,
    platne zwolnienie lekarskie i okres wypowiedzenia. Cwaniaczki pracodawcy
    zeruja na nieznajomosci tego i wciskaja umowy zlecenie i o dzielo o kant
    .... ozena sobie je wytrzeć...
    Po umowie o prace masz swiadectwo pracy, dobry papier przy staraniu sie o
    next prace!
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-03-18 07:05:04
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "N" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    >Cwaniaczki pracodawcy zeruja na nieznajomosci tego i wciskaja umowy
    zlecenie i o dzielo o kant .... ozena sobie je wytrzeć...

    Masz racje to rzeczywiście są sk*******y! Mam nadzieje, że ty jesteś dobrym
    i uczciwym człowiekiem i jak masz wydać za taki sam chleb 2 zł i 5 zł to
    płacisz oczywiście 5 zł.

    vertret