eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyszłośc etatu
    Date: Tue, 12 Apr 2005 10:10:46 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <d3g00l$8d3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d38445$eps$1@news.onet.pl> <d391mp$bgs$1@inews.gazeta.pl>
    <d39ap7$6u3$1@news.dialog.net.pl> <d39dh5$1ho$1@news.onet.pl>
    <d3c0s8$3pb$1@inews.gazeta.pl> <d3c27m$idu$1@news.onet.pl>
    <d3cc19$fo1$1@inews.gazeta.pl> <opso13b0ak4iukdk@krzysztofc>
    <d3dkgj$igl$1@news.dialog.net.pl> <d3eov0$hft$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d3er2q$2na$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d3fubr$r24$1@213-238-105-29.adsl.inetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: aup137.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1113293653 8611 83.27.23.137 (12 Apr 2005 08:14:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2005 08:14:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:146695
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> napisał w wiadomości
    news:d3fubr$r24$1@213-238-105-29.adsl.inetia.pl...


    > wyłóżcie jeszcze trochę kasy na internet i mailing i naprawdę więcej
    > mediów nie trzeba. Medium jest atrakcyjne dla przedsiębiorcy, jeśli z
    > niego skorzysta. A niezaprzeczalnie jest to chyba najtańszy sposób na
    > dotarcie do przedsiębiorców

    Masz podejscie internauty, ktoremu sie wydaje, ze wszyscy korzystaja z
    Internetu. A w Polsce korzysta z niego wciaz za malo ludzi, zeby opierac na
    nim kampanie inna niz skierowana do ludzi z IT :) lub mlodziezy.

    Obecnie jednym z wykorzystywanych sposobow docierania sa konferencje,
    seminaria, wystapienia na targach czy innych biznesowych eventach. Mimo
    mniejszego audytorium, "sila razenia" jest spora, bo rozchodzi sie potem
    networkowo. Niestety, duza czesc przedsiebiorstw jest poza nurtem zycia
    konferencyjnego i nawet na bezplatne konferencje sie nie rusza - nie mowiac
    juz o daniu znac "szerzycielom informacji", ze chca byc o takich
    wydarzeniach informowani. Ale schodzimy na NTG.

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1