PracaGrupypl.praca.dyskusje › przez GG z dyrektorem HR

  • 11. Data: 2004-12-17 14:40:47
    Temat: Re: przez GG z dyrektorem HR
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Nikiel napisal/-a:

    > Jak nie jesteś pewna reakcji, to przetrenuj to trochę na przypadkowych
    > osobach na gg. Zobaczysz czy potrafisz 'wczuć się w rolę'.

    Aaa, to juz wiem, skąd się biorą jellonki :-D.

    A powaznie: jesli niemozliwym jest kontakt telefoniczny (zna nazwe
    firmy, nazwisko - IMHO mozna spokojnie zadzwonic; BTW szkoda ze nie
    wyjasniło sie to przy spotkaniu od razu...), to mozna zapytac na GG.

    Pytanie tylko: co, jesli ktos Ci potwierdzi, udzieli jakichs informacji,
    a potem okazaloby sie, ze to zupelnie obca osoba zrobila sobie jaja?...

    --
    Magda

  • 12. Data: 2004-12-17 16:04:54
    Od: "Oliwia" <o...@w...pl>

    Dzieki za pomoc,
    Nikiel rzeczywiście przesadziła, ja tez nie reaguje na takie hasła!
    "Normalnie" jest na tyle ciężko że nie dzwonię, ale chyba skorzystam z
    podpowiedzi Immony, dziękuję. Jak już sie odważę to wam napiszę jak wyszło.
    Ale poczekam jeszcze troche , moze ktos mi podpowie jeszcze cos sensownego.
    Co jest zabawne w tym wszystkim, to że nie mam pewności czy to człowiek o
    którego mi chodzi; wpisał ksywkę związaną z nazwiskiem np. nazwisko Woda ,
    ksywka Wanna. hihihihihi Chyba ma poczucie humoru, choć nie wyglądał nie,
    nie, nie!

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-12-17 18:12:34
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Oliwia <o...@w...pl>
    wystukał[a]:
    > Nikiel rzeczywiście przesadziła, ja tez nie reaguje na takie hasła!

    Fakt, troche mnie poniosło ;)
    Ale jak już skontaktujesz się z nim to podrzuć mi jego numer. Chciałabym
    spróbować swojej wersji.

> [...]
    > z nazwiskiem np. nazwisko Woda , ksywka Wanna. hihihihihi Chyba ma
    > poczucie humoru, choć nie wyglądał nie, nie, nie!

    hm. skoro aż tak się ukrywa, i to nie jest jego 'firmowy' numer to może
    być ciężko. Niektórzy ludzie nie lubią mieszać życia prywatnego z praca
    i jak już wrócą do domu to chcą o niej zapomnieć...
    Zresztą wiele zależy od człowieka.
    Wg mnie gg to inny sposób komunikowania. Fakt, jeżeli to jest numer
    'firmowy' który ktoś ci daje, to rozmawia się tak jak przez telefon,
    osobiście (czyt. służbowo). Jak to jest numer prywatny to można pozwolić
    sobie na więcej luzu, zresztą nie jesteście w żadnych relacjach
    służbowych. No chyba uważasz, iż szefowie (panowie w jakimś wieku
    zupełnie tracą poczucie humoru).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 14. Data: 2004-12-17 19:21:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2004 17:04:54 +0100, Oliwia <o...@w...pl> napisał:

> [...]
    > którego mi chodzi; wpisał ksywkę związaną z nazwiskiem np. nazwisko Woda

    Sprawdz go spod PowerGG - tam mozna o ile dobrze pamietam zobaczyc wiecej
    informacji o laczu z ktorego korzysta urzytkownik - jesli bedziesz miala
    szczescie to polaczy sie w godzinach pracy z firmowego IP.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 15. Data: 2004-12-18 11:12:02
    Od: "Oliwia" <o...@w...pl>

    Krzysztofie, mam do Ciebie prośbę, napisz mi prosze jak "sprawdzić spod
    Power GG" , bo nie mam bladego pojęcia. Najlepiej napisz krok po kroku, będę
    bardzo wdzięczna.
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2004-12-18 11:46:54
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Oliwia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    spod
    > Power GG" , bo nie mam bladego pojęcia. Najlepiej napisz krok po

    Power GG znajdziesz tu <power project>
    http://wiadomosc.info/index.php?s=&mod=catalog&rid=1
    193&code=rid

    Jest tam taka wtyczka Inwiligator. Ale są dwa warunki aby podejrzeć jego
    IP:
    - musi cię dodać do kontaktów :>
    - musi mieć włączone połączenie p2p.

    Innym sposobem sprawdzenia ip może być np. podrzucenie mu linka z
    adresem strony, na której będzie włączona statystyka <np. stat4u> i
    wtedy ostatnie ogłądanie strony to jego ip. To już szybciej, gdyż możesz
    mu na przykład podesłać linka ze swoim cv. (ale najlepiej to robić w
    czasie, w którym byłby w firmie, a nie w domu).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 17. Data: 2004-12-18 14:56:14
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > mu na przykład podesłać linka ze swoim cv. (ale najlepiej to robić w
    > czasie, w którym byłby w firmie, a nie w domu).

    Jesli czyta te grupe, to musi miec niezly ubaw z tego podstepnego polowania
    na niego :D

    I.

  • 18. Data: 2004-12-18 17:49:02
    Od: "Oliwia" <o...@w...pl>

    Immona, ja też tak pomyślałam. Ale jestem przekonana, że jeśli czyta to na
    100% wie kim jestem. Myślę, że to dobrze by o mnie świadczyło że tak mi
    zależy na kontakcie z nim (czyt.firmą).
    Ciężko jest mi zdecydować się na kontakt z nim, bo udowodnił że potrafi być
    niemiły, gdy zrezygnowałam z tej pracy. Był poprostu zły!, mówił
    podniesionym głosem, krótko i dowidzenia.
    oj,oj

    ?????

  • 19. Data: 2004-12-18 18:06:45
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

> [...]
    > być
    > niemiły, gdy zrezygnowałam z tej pracy. Był poprostu zły!, mówił
    > podniesionym głosem, krótko i dowidzenia.

    Bo jesli bylas dobrym kandydatem na stanowisko i odmowilas, to HR ma prawo
    byc wsciekly - on tez jest oceniany i rozliczany z tego, jak sprawnie uda mu
    sie sciagnac do firmy najlepszych mozliwych pracownikow. Jak mu taki dobry
    ucieka sprzed nosa, to sa duze negatywne emocje.

    BTW, czy z ogloszenia nie wynikalo, ze niezbedna jest dyspozycyjnosc? Jesli
    to bylo tak wazne, to chyba nie ukrywali tego. Dlaczego w takim razie tam
    poszlas?

    Wlasciwie to ja bym nie kombinowala w ten sytuacji z GG, tylko skontaktowala
    sie z nim normalnymi drogami sluzbowymi - przez e-maila, telefon lub
    przyjscie do firmy i poproszenie o rozmowe. Przeprosic za zle emocje, jakich
    dostarczylas i porozmawiac o tym, o czym chcialas porozmawiac. Nie masz nic
    do stracenia, a takie zachowanie jest bardziej profesjonalne niz "lapanie"
    na gg. Drogami sluzbowymi, nie splawi Cie w czasie rozmowy chocby dlatego,
    ze nie moze tego zrobic wobec osoby kontaktujacej sie z nim jako z
    przedstawicielem firmy w ramach jego zakresu obowiazkow.

    I.

  • 20. Data: 2004-12-19 19:05:38
    Od: "Oliwia" <o...@w...pl>

    W ogłoszeniu było: "częste wyjazdy służbowe" na co jestem w 100%
    zdecydowana, ale na rozmowie wyszło że chodzi o przeniesienie się do róznych
    miast po kilka miesięcy, a na taką tułaczkę się nie zdecyduję z rodziną!