PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak najlepiej rozwiazac umowe o prace?

  • 1. Data: 2004-12-16 17:39:05
    Temat: Jak najlepiej rozwiazac umowe o prace?
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Nosze sie z zamiarem wypowiedzenia pracodawcy umowy o prace zawartej na czas
    nieokreslony. Czy normalnym trybem w wypowiedzeniu umowy z mojej strony
    powinienem odpracowac jeszcze 3 miesiace?
    A jezeli jestem na zwolnieniu lekarskim juz od 2 miesiecy? Czy w trakcie
    tego zwolnienia moge wypowiedziec umowe o prace bez koniecznosci swiadczenia
    pracy przez kolejne 3 miesiace??
    Jak to jest?

  • 2. Data: 2004-12-16 19:36:56
    Temat: Re: Jak najlepiej rozwiazac umowe o prace?
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > A jezeli jestem na zwolnieniu lekarskim juz od 2 miesiecy? Czy w trakcie
    > tego zwolnienia moge wypowiedziec umowe o prace bez koniecznosci
> [...]

    pracownik bedac na zwolnieniu moze wypowiedziec umowe (pracodawca nie moze
    wypowiedziec pracownikowi gdy ten jest na zwolnieniu, z nielicznymi
    wyjatkami)