PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzez GG z dyrektorem HR › Re: przez GG z dyrektorem HR
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przez GG z dyrektorem HR
    Date: Fri, 17 Dec 2004 19:12:34 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Oliwia <o...@w...pl>
    wystukał[a]:
    > Nikiel rzeczywiście przesadziła, ja tez nie reaguje na takie hasła!

    Fakt, troche mnie poniosło ;)
    Ale jak już skontaktujesz się z nim to podrzuć mi jego numer. Chciałabym
    spróbować swojej wersji.

    > Co jest zabawne w tym wszystkim, to że nie mam
    > pewności czy to człowiek o którego mi chodzi; wpisał ksywkę związaną
    > z nazwiskiem np. nazwisko Woda , ksywka Wanna. hihihihihi Chyba ma
    > poczucie humoru, choć nie wyglądał nie, nie, nie!

    hm. skoro aż tak się ukrywa, i to nie jest jego 'firmowy' numer to może
    być ciężko. Niektórzy ludzie nie lubią mieszać życia prywatnego z praca
    i jak już wrócą do domu to chcą o niej zapomnieć...
    Zresztą wiele zależy od człowieka.
    Wg mnie gg to inny sposób komunikowania. Fakt, jeżeli to jest numer
    'firmowy' który ktoś ci daje, to rozmawia się tak jak przez telefon,
    osobiście (czyt. służbowo). Jak to jest numer prywatny to można pozwolić
    sobie na więcej luzu, zresztą nie jesteście w żadnych relacjach
    służbowych. No chyba uważasz, iż szefowie (panowie w jakimś wieku
    zupełnie tracą poczucie humoru).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --