PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzez GG z dyrektorem HR › Re: przez GG z dyrektorem HR
    From: "Oliwia" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przez GG z dyrektorem HR
    Date: Fri, 17 Dec 2004 17:04:54 +0100
    Sender: o...@g...abacus.pl

    Dzieki za pomoc,
    Nikiel rzeczywiście przesadziła, ja tez nie reaguje na takie hasła!
    "Normalnie" jest na tyle ciężko że nie dzwonię, ale chyba skorzystam z
    podpowiedzi Immony, dziękuję. Jak już sie odważę to wam napiszę jak wyszło.
    Ale poczekam jeszcze troche , moze ktos mi podpowie jeszcze cos sensownego.
    Co jest zabawne w tym wszystkim, to że nie mam pewności czy to człowiek o
    którego mi chodzi; wpisał ksywkę związaną z nazwiskiem np. nazwisko Woda ,
    ksywka Wanna. hihihihihi Chyba ma poczucie humoru, choć nie wyglądał nie,
    nie, nie!

    pozdrawiam