PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w CV › Re: przerwa w CV
  • Data: 2003-03-03 23:59:26
    Temat: Re: przerwa w CV
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    kingram <k...@N...net> writes:

    > Aniu!
    > Wiecej wiary w siebie! Masz 2-letniego syna - jestes naprawde Kims! (w
    > przeciwienstwie do PANOW ktorzy beda opiniowac twoje CV?)

    wybacz, ale za fakt urodzenia dziecka zaden pracodawca, czy to bedzie
    kobieta cxzy mezczyzna, ci nie zaplaci i w ten sposob nie wygrasz
    konkurencji z innymi na dane stanowisko.

    wmawiajac kobiecie, ze urodzenie dziecka czyni ja automatycznie kims
    lepszym od faceta (ktory oczywiscie takiej szansy nie ma) i pozwala
    patrzec z gory jest po prostu oszukiwaniem sie.
    i zupelnie bezpodstawnym wywyzszaniem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net