PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w CV › Re: przerwa w CV
  • Data: 2003-03-05 23:28:19
    Temat: Re: przerwa w CV
    Od: kingram <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" wrote:

    > kingram <k...@N...net> writes:
    <ciach>

    > nikt? no to dlaczego mam kolezanki z dwuletnim i rocznym dzieckiem,
    > ktore pracuja i calkiem niezle im placa????
    > i to popatrz - no w polsce! magia?
    > inna sprawa, ze obie umialy zapewnic dziecku opieke tak,zeby nie
    > musialy sie zwalniac z pracy pare razy w tygodniu.
    Schopenhaueria.
    To masz kolezanki - brzmi jak dzikie mnostwo takich kolezanek -
    statystyka OK.
    Ale zaraz (niechcacy?) dodajesz ze "obie kolezanki" - a wiec TYLKO dwie!
    - statystyka not OK.

    no i popatrzylem - no w Polsce! magia...

    > nie chce mi sie. po co, jak ty juz z gory masz wyrobione zdanie i
    > zadne fakty cie nie przekonaja?
    Zadnego faktu jeszcze nie przytoczylas... A jak ci sie nie chce
    dyskutowac - to zakoncz w nastepnym poscie watek i juz, a nie dyskutuj
    nadal...

    > ja moge ci podac i tysiac przykladow kobiet z dziecmi, ktore prace
    > znalazly i pracuja, a ty i tak dalej bedzie swoje medzil.
    Podaj tysiac przykladow, a jesli nie potrafisz - to sie nie chwal...
    Na tej samej zasadzie moge ci podac tysiac przykladow kolegow ktorzy
    takich matek by nie zatrudnili...
    a ty i tak dalej bedziesz swoje medzila... ;o)

    <ciach>

    > w usa wcale nie ma gorszego, ale tam pracodawca nie placi za
    > zwolnienia, a jak kobieta urodzi dziecko to moze isc na urlop
    > bezplatny, ale nikt jej nie gwarantuje, ze ja po tym urlopie przyjma
    > do pracy.

    > z punktu widzenia pracodawcy nie ma znaczenia, czy przyjmie mezczyzne
    > czy kobiete - bo zadna ze stron nie jest uprzywilejowana w zadne
    > sposob.
    >
    > kobiety ktore pracuja i maja dzieci zapewniaja tym dzieciom opieke na
    > czas pracy i to wszystko.
    Chwalic zatem USA za ROWNE podejscie do kobiet i mezczyzn przy
    zatrudnianiu ich do pracy.
    Przydaloby sie w Polsce. Ale do tegp tzreba zmienic tylko dwie rzeczy -
    obowiazujace przepisy i mentalnosc ludzi...
    ;o)))

    <ciach>
    > ale co to ma do tematyki pracy?
    W sumie to nic... ;o)

    > chcesz powiedziec, ze w zwiazku z tym kobiecie sie by default naleza
    > przywileje niedostepne mezczyznom?
    Urodzenie dziecka to NIE przywilej kobiety - niedostepny mezczyznom -
    tylko jedyna biologiczna droga prokreacji naszego gatunku.
    Tak. Kobieta majaca dziecko i startujaca w szranki z panna lub z mezatka
    bez dzieci, a zakladam ze obie sa rownie dobre w swojej pracy
    (hipotetycznie - takie same CV OK?) - powinna miec pierwszenstwo w
    mozliwosci podjecia pracy.

    Nie za bardzo juz OT?

    --
    Best Regards