PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w CV › Re: przerwa w CV
  • Data: 2003-03-05 21:08:13
    Temat: Re: przerwa w CV
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nino, nie o to mi chodzilo, ze rodzenie dzieci to jakis obowiązek
    patrioryczny, ani nie o to mi chodzilo, ze nie mający dzicieków mają płacić
    na leniwe stwory, które siedzą w domu, rodzą i z własnego widzimisia nie
    pracują i nic nie robią ....... to była tylko taka dygresja, ze są osoby,
    które np. ze względów zdrowotnych nie mogą mieć dzieci, mimo, ze bardzo
    pragna, a inne osoby mają ku temu jak najlepsze warunki, a nie chca ......
    ale ty jak widać mnie nie zrozumiałaś .... gdyż to było bardziej
    filozoficzne niż proste myślenie (tak jak ty to ujęłaś)