PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w CV › Re: przerwa w CV
  • Data: 2003-03-06 00:52:14
    Temat: Re: przerwa w CV
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dana napisał:

    > ludzie .... w tym naszym chorym kraju nie moge zrozumieć jednego ... są
    > osoby, które pragną dzieci, ale ze względów materialnym (bądź innych), ze
    > względu na brak pracy, brak mieszkania --> nie mogą sobie na dziecko
    > pozwolic, a są też i takie osoby, które dla własnego wygodnictwa, które mają
    > pracę, mają własne mieszkanie i mają możliwości na wychowynie dzieciaków -->
    > po prostu ich nie chcą ...... to woła o pomstę do nieba...

    Nie uwazam tak - oczywiscie rodzina to piekna rzecz, ale to nie sprawa
    przedsiebiorcow ale Panstwa i jezeli Panstwo nie wysili sie do czegos
    lepszego niz tylko nakazu dla przedsiebiorcow, to nigdy do niczego nie
    dojdzie.

    Zeby nie bylo - sam pozostaje poza wszelkimi zwiazkami od kilku lat, bo
    nie uwazam, ze mnie na to stac (nie tylko finansowo).

    Flyer