PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w CV › Re: przerwa w CV
  • Data: 2003-03-05 21:38:20
    Temat: Re: przerwa w CV
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> writes:

    > ludzie .... w tym naszym chorym kraju nie moge zrozumieć jednego ... są
    > osoby, które pragną dzieci, ale ze względów materialnym (bądź innych), ze
    > względu na brak pracy, brak mieszkania --> nie mogą sobie na dziecko
    > pozwolic, a są też i takie osoby, które dla własnego wygodnictwa, które mają
    > pracę, mają własne mieszkanie i mają możliwości na wychowynie dzieciaków -->
    > po prostu ich nie chcą ...... to woła o pomstę do nieba...

    no, zrownac.
    kazac tym co nie maja dzieci placic podatek na rzecz tych, co nie maja
    pieniedzy a dziecek kupa im sie marzy.
    niech ich inni utrzymuja. ba, najlepiej, to zeby zmusic pracodawcow do
    wypalcania zasilkow i takich tam. no co zus sie ma trudzic, po co w
    ogole jakies ubezpieczenia, skoro prywatne kulaki moga placic.

    mozna tez zrobic jak w rumunii za caucescu - ustawa _nakazywala_
    kazdej kobiecie splodzic co namniej szescioro.
    mozna i u nas, nie? przyjdzie komisja, uzna, ze stac cie na dziecko i
    dawaj, musisz rodzic :)

    PS: zgryzliwie ironizuje, ale az mi sie wlos na dupie jezy na pomysly
    takie, ze ktos odgornie ma regulowac, ile sie dzieci ma miec.
    byc moze przesadzam, ale moj boze - o czymze swiadczy to powyzej?
    ze rodzenie dzieci to patriotyczny obowiazek, czy jak?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net