PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w CV › Re: przerwa w CV
  • Data: 2003-03-05 16:42:48
    Temat: Re: przerwa w CV
    Od: "Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Powiedziec ci kto bedzie chcial zatrudnic matke z dwu-letnim synem w
    >Polsce? czy sam zadasz sobie trud spojrzenia na jej przypadek w sposob
    >obiektywny?

    łatwiej będzie jej znaleźć pracę z 2-letnim odchowanym synkiem, niż nam -
    absolwentom bez stażu i bez doświadczenia!! obecnie w naszym pieknym kraju ,
    mimo iż ustawa tego zakazuje, na kazdje rozmowie pada pytanie "...a kiedy
    zamierza pania załżyć rodzinę, mieć dzieci..."
    i co Ty na to? kto ma wg Ciebie łatwiejszy wskok w rynek pracy?

    na miejscu Ani nie wstydziłabym się pochwalić tym, że mam dziecko, ani nie
    bałabym się do tego przyznać, a wręcz przeciwnie ...... chyba, że ktoś
    wstydzi się włansej dzidzi .... ale to już całkiem inna kwestia

    ludzie .... w tym naszym chorym kraju nie moge zrozumieć jednego ... są
    osoby, które pragną dzieci, ale ze względów materialnym (bądź innych), ze
    względu na brak pracy, brak mieszkania --> nie mogą sobie na dziecko
    pozwolic, a są też i takie osoby, które dla własnego wygodnictwa, które mają
    pracę, mają własne mieszkanie i mają możliwości na wychowynie dzieciaków -->
    po prostu ich nie chcą ...... to woła o pomstę do nieba...

    pozdrawiam

    Dana