PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 81. Data: 2004-06-23 22:30:30
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 23 Jun 2004 13:09:21 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Wed, 23 Jun 2004 09:38:44 +0200]:

    >Z punktu widzenia Twojego ogrodka ktory jest tylko swietnym
    >miejscem na grilla wszyscy ktorzy maja ochote na grilla powinni
    >moc z niego skorzystac...
    >
    >Nie wydaje Ci sie ze troche to nie tak jest?
    >
    >Dostep ma kazdy. Wszyscy ci ktorych wymieniles rowniez. Tu na
    >prawde starczy odrobina dobrej woli.

    Wybacz, pozostane przy swoim zdaniu. Poglądy w zasadzie mamy
    identyczne, tylko staram się pokazać Ci drugą stronę medalu. "Usenet"
    dla Ciebie, mnie, i kliku innych którzy będą w stanie spełnić
    wszystkie "wymogi" nie ma racji bytu. Ilość postów publikowanych na
    PPO i "piki" wskazuje że mam rację.

  • 82. Data: 2004-06-23 22:35:01
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 23 Jun 2004 10:17:57 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Skąd pomysł, że dostęp do Usenetu należy się każdemu bez spełnienia żadnych
    >dodatkowych warunków?

    Nigdzie nie napisałem, że się należy. Nie uogólniam do usenetu. Ale
    odwróć środek ciężkości - cały czas usiłuję wykazać, że w interesie
    odpowiedzialnych za PPO leży jej upowszechnienie, czyli zabieganie o
    "klientów". Im grupa będzie bardziej "elitarna" tym szybciej umrze
    śmiercią naturalną, a i moderatorzy wtedy odpoczną ;-/

  • 83. Data: 2004-06-23 22:47:34
    Od: "rado" <r...@T...pl>

    Dariuszu zwracam sie do ciebie jak do moderatora bo chyba nim jestes
    wnioskujac z twoich odpowiedzi. Powiedz mi co mam zle w moim kodowaniu.
    Zastosowalem sie do regol i nadal niemoge nic wyslac na ppo. Wyslalem nawet
    przez serwis gazeta.pl no i narazie czekam na ten moj nieszczesny post.
    pozdr

  • 84. Data: 2004-06-23 23:03:12
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 23 Jun 2004 22:12:54 GMT, Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    wrote:

    >Wykup reklamę w poniedziałkowej Wyborczej.

    >Tu również ;)

    Jeśli jesteś moderatorem, a przede wszystkim autorem tej wspaniałej
    strony, to w Twoim interesie jest puścić takie ogłoszenie.

    Nie widzę w tym swojego interesu. Jeśli puścisz z moim logo i
    umieścisz mnie na liście sponsorów to ewentualnie rozważę czy nie
    dorzucić Ci do tego paru złotych, ale raczej nie licz na nic więcej.

    Życzę Ci spokojnej nocy i nie będę Ci już dziś odpisywał, bo
    a/ to nie chat
    b/ po Twoich 2 ostatnich postach widzę, że argumenty Ci się
    skończyły, a nerwy puszczają... Znów pewnie ze 100 ofert pracy pójdzie
    do kosza z powodu ZP moderatora :-(

  • 85. Data: 2004-06-23 23:21:14
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2004 00:15:11 +0200, DT <d...@A...pl> napisał:

> [...]

    Sliczne.
    Poniewaz nie moge sei polaczyc z serwerem na ktorym sa opisy grup i faq,
    mam pytanie - czy link do tej strony jest w faq ?
    Mam nadzieje, ze tak

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 86. Data: 2004-06-24 06:57:55
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Ponawiam pytanie.
    >
    > Długo jeszcze będziesz pracował nad swoim wizerunkiem wioskowego głupka?
    > Czy możesz w innym Usenecie?
    >
    > Potem taki anonim zmieni adres, zakładając konto na innym portalu,
    > zmieni nicka i wszystko OK. Wstydzisz się swojego nazwiska? Jeśli
    > się nazywasz Czesław Idiota to idź do urzędu. Nazwisko Ci zmienią.
    > Gorzej z zawartością Twojego ptasiego móżdżku.

    Gladko ci idzie obrazanie. Polska sie dziwi dlaczego ludzie wychowani na SGH
    sa tak makabrycznie zadufani w sobie. Jesli ucza ich/pracuja tam tacy
    aroganci to to innego wyjscia byc nie moze.

    Po drugie: to samo co do Maciuszki: Idz pomoderuj troche grupe, , zamiast
    uskuteczniac tu swoja wyzsza filozofie, bo ludzie czekaja. Wszyscy juz
    wiedza ze jestes super gosc, nie musisz tego powtarzac co 5 min.

    Tomek

  • 87. Data: 2004-06-24 07:13:43
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > b/ po Twoich 2 ostatnich postach widzę, że argumenty Ci się
    > skończyły, a nerwy puszczają... Znów pewnie ze 100 ofert pracy pójdzie

    Dokladnie wlasnie o to chodzi. Od kilku dni pisze o tym, ze formularz musi
    byc i ZE MUSI BYC O TYM OGLOSZENIE NA p.p.o. CO KILKADZIESIAT POSTOW (bo
    inaczej to po cholere taki formularz o ktorym wie 2% ogloszeniodawcow).
    Szanowni modderatorzy i ich ich kolko rozancowe komentuja wszystko, tylko
    nie konstruktywna propozycje. Pisza elaboraty o tym jaki to usenet jest
    konserwatywny a nie widza, ZE TO NIE O TO CHODZI. Nikt nie chce zmieniac
    usenetu (ale czlowiek widzi tylko to, coi chce widziec). Wypowiedz
    moderatora J. (cytowana) to juz wogule koszmar. Jemu tylko zalozyc krawat w
    czerwono-biale paski i postawic w sejmie na mownicy. Moze chodzi o to, ze
    oni sa zbyt madrzy, zeby posluchac propozycji kogos tak marnego jak ja (wg
    J. jestem wiejski glupek bez mozgu - nie wnikam juz w czym lepszy jest
    miejski glupek od wiejskiego) albo wielu innych co czytaja p.p.o (ktorych
    obrazaja mniej, bo tamci boja sie powedziec cokolwiek)??

    Dorwaly sie dwa buce do jakiegos marnego substytutu wladzy to sie tym
    napawaja. W sumie to sie nawet nie dziwie. Panowie moderatorzy L. i M.
    Iddzie do wyborow - kariera przed wami.

    Po raz setny panowie moderatorzy. Tx za dobra zabawe. Za kabaret Marcina
    Danca trzeba placic a tu mamy za free.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 88. Data: 2004-06-24 08:26:04
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Dariusz Jaworski [23 Jun 2004 22:05:34 GMT]:

    > Nie znikaj całkiem.

    No cos Ty, gdyby pare trolli potrafilo mnie zniechecic do Netu
    to juz ladne pare lat temu sprzeadlabym kompa ;) Po prostu jak
    widze ze to i tak w tym momencie nic nie da to nie bede tracic
    czasu. Ten kto *chce* sie "bawic w usenet" dostal w tym watku
    przydatne linki, ma adresy e-mail no i moze napisac tutaj...

    O wyzszosci Wigilii nad BN rozmawiac nie bede ;)

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 89. Data: 2004-06-24 08:28:01
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Thu, 24 Jun 2004 00:23:06 +0200]:

    > A usenet jest jak sama nazwa wskazuje użytkiem dla użytkowników.

    Wiesz, w naszej sieci mamy pare serwerow.
    One tez sa dla uzytkownikow.
    Ale *NIE* wpuszczamy na nie kazdego kto chce tylko dlatego ze on
    akurat ma taki kaprys.

    Tyle na temat.

    pzdr. Nahia

  • 90. Data: 2004-06-24 08:48:15
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Thu, 24 Jun 2004 00:30:30 +0200]:

    > Wybacz, pozostane przy swoim zdaniu.

    :)

    > "Usenet" dla Ciebie, mnie, i kliku innych którzy będą w stanie
    > spełnić wszystkie "wymogi" nie ma racji bytu.

    Korzystam z co najmniej kilku grup, i slowo daje -- nie ma na nich
    wiekszego problemu z prawidlowymi ustawieniami czytnikow. Jesli na
    grupie pojawia sie ktos kto nie wie jak poustawiac i odpisywac ale
    chce wiedziec -- to po prostu ktos mu to mowi.

    I ci wszyscy ludzie tu zostana niezaleznie od tego czy kilku takich
    ktorym "sie nie chce" obrazi sie i zabierze zabawki.

    I to dla nich jest usenet. Bo usenet to ludzie i na prawde, minimum
    kultury w kontaktach z nimi nalezy zachowac jesli chce sie do nich
    dolaczyc chociaz na czas zamieszczenia ogloszenia i rekrutacji.

    Pracodawca ktory mowi "mam gdzies kodowanie" mowi tym samym "mam
    w nosie usenetowcow" -- a jednoczesnie chce ich zatrudniac?... Cos
    tu chyba nietego, nie sadzisz?

    pzdr. Nahia