PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Date: Thu, 24 Jun 2004 09:13:43 +0200

    > Jeśli jesteś moderatorem, a przede wszystkim autorem tej wspaniałej
    > strony, to w Twoim interesie jest puścić takie ogłoszenie.
    >
    > Nie widzę w tym swojego interesu. Jeśli puścisz z moim logo i
    > umieścisz mnie na liście sponsorów to ewentualnie rozważę czy nie
    > dorzucić Ci do tego paru złotych, ale raczej nie licz na nic więcej.
    >
    > Życzę Ci spokojnej nocy i nie będę Ci już dziś odpisywał, bo
    > a/ to nie chat
    > b/ po Twoich 2 ostatnich postach widzę, że argumenty Ci się
    > skończyły, a nerwy puszczają... Znów pewnie ze 100 ofert pracy pójdzie
> [...]

    Dokladnie wlasnie o to chodzi. Od kilku dni pisze o tym, ze formularz musi
    byc i ZE MUSI BYC O TYM OGLOSZENIE NA p.p.o. CO KILKADZIESIAT POSTOW (bo
    inaczej to po cholere taki formularz o ktorym wie 2% ogloszeniodawcow).
    Szanowni modderatorzy i ich ich kolko rozancowe komentuja wszystko, tylko
    nie konstruktywna propozycje. Pisza elaboraty o tym jaki to usenet jest
    konserwatywny a nie widza, ZE TO NIE O TO CHODZI. Nikt nie chce zmieniac
    usenetu (ale czlowiek widzi tylko to, coi chce widziec). Wypowiedz
    moderatora J. (cytowana) to juz wogule koszmar. Jemu tylko zalozyc krawat w
    czerwono-biale paski i postawic w sejmie na mownicy. Moze chodzi o to, ze
    oni sa zbyt madrzy, zeby posluchac propozycji kogos tak marnego jak ja (wg
    J. jestem wiejski glupek bez mozgu - nie wnikam juz w czym lepszy jest
    miejski glupek od wiejskiego) albo wielu innych co czytaja p.p.o (ktorych
    obrazaja mniej, bo tamci boja sie powedziec cokolwiek)??

    Dorwaly sie dwa buce do jakiegos marnego substytutu wladzy to sie tym
    napawaja. W sumie to sie nawet nie dziwie. Panowie moderatorzy L. i M.
    Iddzie do wyborow - kariera przed wami.

    Po raz setny panowie moderatorzy. Tx za dobra zabawe. Za kabaret Marcina
    Danca trzeba placic a tu mamy za free.

    Pozdrawiam
    Tomek