PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 10:42:14
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla tych ktorzy stosuja sie do panujacych na niej zasad. To chyba
    > oczywiste? NEWSy maja okreslone reguly postepowania i milo byloby
    > gdyby ktos kto chce z nich korzystac te zasady uwzglednial.

    Przypominam kontekst watku: dyskusja o zasadach na pl.praca.oferowana

    > Na basen chodzisz bez kapielowek bo tak Ci wygodniej, czy raczej
    > jednak zakladasz bo takie sa zasady?

    Jestes wlascicielka tego basenu. Przychodzi do ciebie setny z kolei gosc i
    mowi "kochaana szefowo - ja chce bez kapielowek !!!" Ty mowisz "NIE - bo
    takie sa zasady !!!". Efekt: po kilku miesiacach basen jest czysty i piekny
    poniewaz kapie sie w nim 13 koneserow kapielowek. A ty jako szefowa zamykasz
    go, bo nie ma kasy na mleko dla dzieci.

    > A jak zasada jest noszenie czepka a Ty nie chcesz to co robisz?
    > Idziesz na inny basen czy zadasz zobaczenia sie z wlascicielem
    > i opieprzasz go za ratownika ktory kazal Ci zalozyc czepek?

    Mi naprawde jest obojetne, czy ta grupa bedzie kodowac literki, czy nie.
    Chodzi mi tylko o to, ze uzyskujemy efekt taki a nie inny. Od czterech dni
    na p.p.o pojawilo sie jedno ogloszenie. W tym samym czasie moderator J.
    zamiescil na p.p.dyskusje kilka postow z wlasnymi myslami. Swieta wojna
    doprowadzi do marginalizacji p.p.o i wtedy zniknie problem kodowania
    literek, bo nie bedzie co kodowac. Czy to az tak trudno zrozumiec ??

    Tomek