PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 11:39:56
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol [Tue, 22 Jun 2004 12:42:14 +0200]:

    > Przypominam kontekst watku: dyskusja o zasadach na pl.praca.oferowana

    No wiec spytales dla kogo jest ta grupa, a ja Ci odpowiedzialam ze
    dla ludzi ktorzy stosuja sie do panujacych na niej zasad.

    Czego nie zrozumiales?

    > Jestes wlascicielka tego basenu. Przychodzi do ciebie setny z kolei
    > gosc i mowi "kochaana szefowo - ja chce bez kapielowek !!!"

    A ja mam po raz setny tlumaczyc, ze na basen przychodza setki
    tysiecy ludzi ktorzy nie zycza sobie ogladac jego golego
    przyrodzenia?...

    Raczej faceta ignoruje i zajmuje sie swoimi sprawami...

    > Efekt: po kilku miesiacach basen jest czysty i piekny poniewaz
    > kapie sie w nim 13 koneserow kapielowek.

    A widziales jakis basen na ktorym tak jest? :) Jakos tam ludzie
    potrafia regul przestrzegac. Usenet to TEZ jest miejsce publiczne
    i TEZ posiada swoje zasady.

    Nie chcesz przestrzegac -- wykop sobie basen na ogrodku.

    > Mi naprawde jest obojetne, czy ta grupa bedzie kodowac literki,
    > czy nie.

    A mi nie. Jak sciagam zawartosc grupy to po to zeby moc ja
    przeczytac. A krzakow, zwlaszcza w dluzszym tekscie, czytac
    po prostu sie nie daje.

    > Chodzi mi tylko o to, ze uzyskujemy efekt taki a nie inny.

    Efekt jest taki ze gdybyscie zamiast pyszczyc zrobili glosowanie
    nad zasadami to pewnie juz dawno wiedzielibyscie czego faktycznie
    ludzie chca.

    Ale po co, no nie?

    Gdyby ktorys sie ruszyl i zalozyl w koncu alt.pl.praca.oferowana
    tez problem juz dawno bylby z glowy.

    Ale po co, prawda?

    Lepiej sobie pogadac a cala reszte niech ktos zrobi za Was.
    Najlepiej moderator, w koncu on *tylko* poswieca swoj wlasny
    prywatny czas zeby moderowac grupe, to jak juz jest to zwalcie
    mu na glowe jeszcze z tysiac innych spraw.

    O, juz wiem -- niech jezdzi po kraju i ustawia Wam czytniki.
    Oczywiscie wlasnym samochodem placac za benzyne. No nie?

    > Od czterech dni na p.p.o pojawilo sie jedno ogloszenie. W tym
    > samym czasie moderator J. zamiescil na p.p.dyskusje kilka postow
    > z wlasnymi myslami.

    I kompletnie nie przyszlo Ci do glowy ze moderator odpowiadajac
    na idiotyczne wlasciwie zarzuty tutaj traci swoj czas ktory
    moglby przeznaczyc na moderowanie?

    Przeciez tworzenie FAQ to NIE JEST sprawa moderatora.
    Nauka uzytkownikow jak obslugiwac ich wlasne czytniki to tez
    NIE JEST sprawa moderatora.
    Tlumaczenie po dziesiec razy dlaczego kodowac tak a nie inaczej
    to rowniez NIE JEST sprawa moderatora.

    Wiec czemu zawracacie mu tym tylek? Przeciez to wszystko juz od
    dawna jest bardzo przejrzyscie opisane. Wystarczy przeczytanie
    i odrobina dobrej woli.

    > Tomek

    pzdr. Nahia

    --