PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 06:23:27
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rado [Mon, 21 Jun 2004 22:22:06 +0200]:

    > dla mnie nadal jest niezrozumiały jeden fakt że wszystko jest
    > czytelne na PPS czy PPD a na PPO są jakieś selekcje odnośnie
    > kodowania.

    O wlasnie znalazlam przesliczny przyklad zlego kodowania:

    "Ka=BFde zam=F3wienie z=B3o=BFone do dn=2E 23 czerwca 2004 r=2E
    zostanie zr=ealizowane W cenie promocyjnej 295,00 z=B3 + VAT
    (wliczone koszty wysy=B3ki)"

    Ladne, prawda? A zapewniam Cie, ze u nadawcy wyglada normalnie.

    Zrozum, ze tu nie chodzi o cenzurowanie czy pokazywanie kto tu
    rzadzi. Jezeli wysylasz cos na grupe news, to chyba nie po to
    zebys TY mogl to przeczytac tylko zeby inni mogli to przeczytac.
    Prawda? A zasady okreslone w FAQ sa wlasnie po to, zeby kazdy
    kto wejdzie na grupe mogl przeczytac tresc postow. A nie dostac
    takie krzaki jak te powyzej i pol dnia sie zastanawiac co autor
    mogl miec na mysli...

    Po to zostaly okreslone standardy zeby moc normalnie czytac
    posty bez wzgledu na uzywany czytnik i lokalizacje. To, ze Ty
    akurat masz kaprys uzywac "czytnika" ktory sam z siebie lubi
    wszelkie standardy lamac i wymaga konfiguracji to Twoj wybor.
    Czemu to my mamy sie dostosowywac do Ciebie skoro to Ty sobie
    wymysliles ze bedziesz go uzywal? Nie rozumiem tego.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]