PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 12:13:56
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "rado" <r...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracodawca wady

    -osoba nie zawsze mądra

    -osoba niekoniecznie wyuczona

    -osoba niekoniecznie znająca się dobrze na komputerze

    -osoba nie mająca czasu

    Pracodawca zalety

    -osoba chętna do podzielnia się swoimi pieniędzmi z innymi

    Oczywiście napiszę że to się nie tyczy wszystkich pracodawców!!!

    A ci którzy spełniają którąś z wad to i tak stawia ich wyżej w hierarchii od
    tych co szukają pracy bo mają przynajmniej tą jedną zaletę.

    Cóż nie podoba mi się że świat jest tak skonstruowany ale musze to
    zaakceptować chcąc znaleźć prace i wolę dostosować swój czytnik do czytnika
    pracodawców i znaleźć pracę, niż zmuszać ich do tego żeby teraz każdy z
    pracodawców przeszedł kurs o ogonkach, bo wątpię w to czy się dostosują do
    tych reguł i czy nie pójdą gdzie indziej szukać pracowników.

    >Każde zamówienie złożone do dnia 23 czerwca 2004 r
    >zostanie zrealizowane W cenie promocyjnej 295,00 zł + VAT
    >(wliczone koszty wysyłki)"

    Zauważ że jak się nie będzie można doczytać to przynajmniej będzie można
    odpowiedzieć na takiego posta i poprosić o zmianę kodowania podać link gdzie
    są informacje na ten temat a może się ktoś znajdzie taki kto jak rozszyfruje
    tekst to go wrzuci w odpowiedzi w poprawnej formie.
    A tak tylko odstraszacie pracodawców od PPO.