PracaGrupypl.praca.dyskusjeprawo jazdy i zmiana pracy › Re: prawo jazdy i zmiana pracy
  • Data: 2006-10-05 07:12:27
    Temat: Re: prawo jazdy i zmiana pracy
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, a nie może to funkcjonować jako jakieś szkolenie, podnoszenie
    > kwalifikacji pracownika?

    Są urzedy pracy, które w ramach programu wysyłają swoich długotrwałych
    bezrobotnych na kurs C, ale to są wyjatkowe przypadki. Ogólnie US kurs moze
    pokryc dowolnego egzotycznego typu, o ile uprawdopodobni sie, ze po jego
    odbyciu ktos Cie zatrudni, jednak w przypadku takiej prostej i powszechnej
    umiejetności łatwiej by było wziac z zasobow danego UP inna osobę,
    posiadającą takie skomplikowane "kwalifikacje".
    Poza tym, zeby pracodawca zaplacił za prawo jazdy pracownika, to musiałby
    chyba byc jakiejs wyjatkowej jakosci unikalny ktos ... tak mi sie wydaje,
    jeszcze sie nie spotkalem z kims, kto aplikuje do pracy, a jeszcze nie ma
    prawa jazdy ... chyba jednak zycie i osobisty rozwój powinien isc po kolei, a
    nie na skróty. Ale moze sie mylę.

    Wojtek