PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Date: Wed, 25 Aug 2010 23:08:01 +0200

    W wiadomości news:i53mgu$o01$1@inews.gazeta.pl Markiz Biznesu
    <m...@g...pl> pisze:

    > spodobalo mi sie podejscie gosci do problemu...
    > http://bizi.forum-polska.com/nieuczciwosc-pracowniko
    w-jak-z-nia-walczyc
    > myslicie, ze uda im sie cos wskurac ?

    Czy wskórają, to trudno przewidzieć.
    Ale mnie tam zastanawia coś, co można przeczytać między wierszami. Załóżmy
    przy tym przez chwilę, że cała ta opowieść nie jest wyssana z palca.
    Otóż ci wspaniali managerowie świadczący usługi dla "świata finansjery" do
    pewnego momentu byli zadowoleni. Pracownicy realizowali terminowo
    przydzielone zadania i wszystko było OK.
    W pewnym momencie udało się złapać jak diabła za ogon atrakcyjne zamówienie.
    I co się okazuje? Pracownicy robili swoje obowiązki tak wydajnie, że
    zostawał im czas na palenie, zabawy. Trudno ich za to winić, nie oni
    organizują pracę, oni ją wykonują.
    No więc co zrobić? Dołożyć im obowiązków, skoro te wykonują za szybko. To
    łatwe - wypowiedzenie zmieniające, dodatkowo zmiana regulaminu pracy i już.
    Nasuwa mi się jednak pytanie: czemu jakoś nie myślą, że za więcej pracy
    należy więcej kasy?

    --
    Jotte