PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca jako technical writer

  • 1. Data: 2007-08-30 20:42:18
    Temat: praca jako technical writer
    Od: "E and M" <m...@w...pl>

    Witam
    Czy ktos z was ma może doświadczenie w pracy jako technical writer w takich
    firmach ja Motorola czy IBM w Krakowie? Na czym właściwie polega ta praca i
    co jest wymagana na rozmowie o taką prace? No i jakie szanse ma ktoś kto nie
    skończył studiów technicznych tylko np filologie ang?

    pozdrawiam EMka

  • 2. Data: 2007-08-31 09:02:18
    Temat: Re: praca jako technical writer
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > praca i co jest wymagana na rozmowie o taką prace? No i jakie szanse ma
    > ktoś kto nie skończył studiów technicznych tylko np filologie ang?

    Przykładowe wymagania tu:
    http://careers.nokiasiemensnetworks.com/hr/recru.nsf
    /vwJobs/E222A9D328A7FB3EC22573050039FAD7

    Osobiście na to stanowisko mógłbym zatrudniś kogoś po filologii ang, ale
    tylko pod warunkiem, że jest bardzo dobry technicznie z zagadnień, o których
    będzie pisać w tworzonej dokumentacji.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2007-08-31 09:13:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007 22:42:18 +0200, "E and M" <m...@w...pl> wrote:

    >co jest wymagana na rozmowie o taką prace? No i jakie szanse ma ktoś kto nie
    >skończył studiów technicznych tylko np filologie ang?

    Zerowe. IBM pilnuje, żeby tłumaczenia były tłumaczeniami, a nie
    tłumoczeniami.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-08-31 17:32:24
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-31 11:13, taki ktos jak Adam Płaszczyca napisac raczyl:

    > Zerowe. IBM pilnuje, żeby tłumaczenia były tłumaczeniami, a nie
    > tłumoczeniami.

    Nie wiem, jakie dokładnie kryteria obowiązują w Motoroli na te
    stanowiska, ale zdaje się, że podobnie. Zresztą, i tak nie prowadzi
    teraz rekrutacji:
    http://www.motorolacareers.com/moto.cfm?cntry=poland
    &lang=eng

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 5. Data: 2007-08-31 20:07:15
    Od: "Przemek" <o...@m...com>

    wiadomości news:fsmfd3dimafttdl70q4q7g0di3gl5lc24h@4ax.com...

    > Zerowe. IBM pilnuje, żeby tłumaczenia były tłumaczeniami, a nie
    > tłumoczeniami.
    > --
    Niech sprobuje do HP :
    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Sof
    twareDescription.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=12454&
    prodSeriesId=32354&prodNameId=16768&swEnvOID=20&swLa
    ng=30&mode=2&taskId=135&swItem=vc4410pl

    Poprawka - QFE (Szybkie Inżynierowanie Naprawy)
    hehe

    pzdr