PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z dyrektorka

  • 1. Data: 2007-08-30 19:31:26
    Temat: problem z dyrektorka
    Od: "news.tpi.pl" <j...@g...pl>

    Witam
    Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać, moja dziewczyna pracuje w jednej
    instytucji publicznej (w malym miescie), problem jest taki ze na koniec
    kazdego miesiaca ona wraz z kilkoma innymi pracownikami musi zostac w pracy
    po godzinach poniewaz nie sa pozalatwiane wszystkie sprawy w pracy
    (dyrektorka ma inne ciekawsze zajecia w ciagu miesiaca by sie nimi zajac)
    zostaja do 19 czasami do 21 i tak ok 5 dni na koniec kazdego miesiaca.
    Dyrektorka nie zajmuje sie sprawami na biezaco i jest tam wielki balagan. Na
    nieszczescie ma znajomosci u burmistrza, czyli nikt nie moze jej nic zrobic
    bo zawsze on wszystko wyprostuje, ostatnio byla kontrola z PIP i oczywiscie
    nic nie wykryli.
    Do kogo mam sie zglosic zeby przerwac jej te rzady i zeby ktos cos z tym w
    koncu zrobil???

    bardzo prosze o pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-30 20:27:08
    Temat: Re: problem z dyrektorka
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Do kogo mam sie zglosic zeby przerwac jej te rzady i zeby ktos cos z tym w
    > koncu zrobil???

    A co cie to obchodzi? Twoja dziewczyna jest ubezwłasnowolniona, czy
    upośledzona?
    Może twojej dziewczynie pasują te prace wieczorami? Może zostaje po
    godzinach, bo jakiś kolega z pracy też tam tez jest? Jestes pewien, że
    pracują?
    Jeżeli twojej dziwczynie te prace rzeczywiście nie pasują to niech zamelduje
    do bezpośredniego przełożonego, a jak nie będzie zmian to ma zawsze dwa
    wyjścia do wyboru, czyli zaakceptowanie, albo napisanie wypowiedzenia.

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2007-08-30 20:33:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fb767v$2t2$1@nemesis.news.tpi.pl news.tpi.pl
    <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > (dyrektorka ma inne ciekawsze zajecia w ciagu miesiaca by sie nimi zajac)
    > zostaja do 19 czasami do 21 i tak ok 5 dni na koniec kazdego miesiaca.
    Na to się nie da za wiele poradzić, bo pracodawca ma prawo zlecić
    pracownikowi pracę w godzinach nadliczbowych. Wprawdzie tylko w określonych
    okolicznościach (art. 151 §1 ust. 2 KP), ale te łatwo wykazać, szczególnie
    jak się ma burmistrza za znajomka.
    Należy jednak wymagać jasnej ewidencji czasu pracy (art. 149 §1 KP) i
    egzekwować prawo do 11 godzin dobowego odpoczynku (art. 132 §1 KP ale uwaga
    na §2 tego artykułu).
    W przypadkach wątpliwych żądać wydania poleceń służbowych na piśmie itd.

    > Do kogo mam sie zglosic zeby przerwac jej te rzady i zeby ktos cos z tym w
    > koncu zrobil???
    Zakładam, że masz namyśli środki przewidziane prawem i z nim zgodne.
    W takim razie kiepska sprawa. Może jakiś związek zawodowy tam działa?
    A jakie jest stanowisko innych pracowników?

    BTW - ostrzegaj przed crosspostami, ok?

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-08-31 05:55:16
    Od: "news.tpi.pl" <j...@g...pl>

    > A co cie to obchodzi? Twoja dziewczyna jest ubezwłasnowolniona, czy
    > upośledzona?

    nie nie jest ale sadzac po twojej wypowiedzi ty chyba jestes uposledzony

    > Może twojej dziewczynie pasują te prace wieczorami?

    zareczam ci ze nie pasuja

    Może zostaje po
    > godzinach, bo jakiś kolega z pracy też tam tez jest?

    nie przejmuj sie nie ma zadnych

    Jestes pewien, że
    > pracują?

    tak jestem

    > Jeżeli twojej dziwczynie te prace rzeczywiście nie pasują to niech
    zamelduje
    > do bezpośredniego przełożonego,

    przeczytales wogole tresc mojego postu ???

    a jak nie będzie zmian to ma zawsze dwa
    > wyjścia do wyboru, czyli zaakceptowanie, albo napisanie wypowiedzenia.

    po co piszesz jak nie masz nic madrego do powiedzenia?

  • 5. Data: 2007-08-31 10:26:38
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

> [...]

    > instytucji publicznej (w malym miescie), problem jest taki ze na koniec
    > kazdego miesiaca ona wraz z kilkoma innymi pracownikami musi zostac w

    Niech się przeniesie do firmy _prywatnej_ (najlepiej do małej) w małym
    mieście - nie będzie musiała zostawać po godzinach, będzie miała dobrego,
    inteligentnego i wyrozumiałego szefa a w firmie będzie panował wzorowy
    porządeczek.
    A w temacie - oprócz otwartego zmierzenia się z problemem (do czego Twoja
    dziewczyna nie jest zdolna a poza tym jest to nieco ryzykowne) nie ma
    możliwości jego "obejścia" w takim środowisku. Nie myślisz chyba, że dyrektor
    instytucji publicznej nie ma pleców ?
    Oczywiście, istnieje pewna szansa, że dyrektorka popełnia jakieś poważne
    przestępstwa gospodarcze i może to być powodem usunięcia jej z urzędu, ale
    ktoś musi to odkryć i zgłosić, a nowa pani dyrektor może kapusia natychmiast
    wyrzucić z pracy. Ale to tylko dywagacje, Twoja dziewczyna siedzi cichutko jak
    myszka drżąc o posadkę, prawda ? :)

    e.

  • 6. Data: 2007-08-31 20:18:58
    Od: "MG" <m...@w...pl>

    > Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać, moja dziewczyna pracuje w jednej
    > instytucji publicznej (w malym miescie), (...)

    jeśli to TWÓJ problem, to rozwiazanie jest banalnie proste:
    ZMIEŃ DZIEWCZYNĘ!

    Pzdr
    Marek

  • 7. Data: 2007-09-08 22:54:30
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-08-31 07:55, news.tpi.pl pisze:

    > Jestes pewien, ?e
    >
    > tak jestem

    O, sancta simplicitas!

    Michał "Willy" Olszewski