PracaGrupypl.praca.dyskusje › 100 zł /godz. dzięki komputerowi

  • 1. Data: 2007-08-30 17:37:54
    Temat: 100 zł /godz. dzięki komputerowi
    Od: o...@i...pl

    Po co się stresować w pracy i pracą ? Ja znalazłam
    rozwiązanie....przeczytaj uważnie:
    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na cos INNEGO?
    Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś zmęczony patrzeniem jak
    inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy chciałbyś pracować w domu,
    poświęcać więcej czasu swojej rodzinie, przyjaciołom lub hobby? Dałeś
    już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami, które obiecują wszystko a
    zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego stałem się Pracownikiem
    e-mailowym. Prowadzę cały interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo
    niskie koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją pracę w zaciszu i
    wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu. Potencjalnie
    możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    5.000-15.000 w pełnym wymiarze czasu!!
    Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!. Nie potrzeba żadnych opłat
    góry. Wszystkiego, czego potrzebujesz, to komputer z dostępem do sieci
    e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego
    przyszłego życia! W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się
    o...@i...pl

  • 2. Data: 2007-08-30 18:27:05
    Temat: Re: 100 zł /godz. dzięki komputerowi
    Od: "kpt" <k...@g...pl>

    to ja kcem na czy zmiany pracowadź!!! mogem?

  • 3. Data: 2007-08-30 20:31:55
    Od: "Gozdek" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kpt" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > to ja kcem na czy zmiany pracowadź!!! mogem?

    Ja tyż kcem :)

    --
    Gozdek
    S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S

  • 4. Data: 2007-08-30 22:48:21
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    o...@i...pl pisze:
    > Po co się stresować w pracy i pracą ?

    Lepiej być kloszardem :D

    > Ja znalazłam
    > rozwiązanie....przeczytaj uważnie:

    Nie znalazłeś rozwiązania - nie oczekuj od siebie znajdowania rozwiązań
    skoro jesteś wtórnym analfabetą o bardzo małym rozumku.

> [...]
    > już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami, które obiecują wszystko a
    > zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego stałem się Pracownikiem

    W skrócie - stałeś się głupkiem, który dał się wkręcić w piramidkę
    finansową i co ciekawsze - jeszcze się z tego cieszy :D
    Uwierzyłeś w stek bredni wyprodukowany przez inteligentów dla
    ćwierćinteligentów i szukasz innych ćwierćinteligentów, którzy dadzą się
    na to nabrać. W dodatku na złej grupie (wtórny analfabetyzm).

    > Prowadzę cały interes on-line,

    Nie prowadzisz żadnego interesu tylko kopiujesz i rozsyłasz spam. W
    nadziei, że złowisz kolejnego ćwierćinteligenta.

    > co oznacza,

    To oznacza, że zyski wytransferowane przez ćwierćinteligentów takich jak
    ty wędrują w górę do pełnego inteligenta ale za to bez skrupułów.

    > iż mam bardzo
    > niskie koszty ogólne

    Pomyliły ci się koszty z IQ.

    > i mogę wykonywać całą moją pracę w zaciszu i
    > wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu. Potencjalnie
    > możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    > 5.000-15.000 w pełnym wymiarze czasu!!

    Zastanawia mnie użycie przez ciebie trudnego słowa POTENCJALNIE. Ile ty
    już zarobiłeś? Starczy na opłaty za dostęp do Internetu :D

    > Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!.

    Nazywaj rzeczy po imieniu - owo przeszkolenie to stek bzdur wysyłanych
    emailem - taka podróba VIZIR'a dla szarych komórek. Tobie jak widać
    wyprało skutecznie. Już nie ma żadnej denerwującej szarości - gładź i biel.

  • 5. Data: 2007-08-31 06:24:33
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Po co się stresować w pracy i pracą ? Ja znalazłam
    > rozwiązanie....przeczytaj uważnie:

    Uwazaj, bo pierwsze tysiac godzin mozesz pracowac za darmo...

    sz.

  • 6. Data: 2007-08-31 07:50:21
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    A mówił Ci ktoś, że:
    "Art. 24a. Kto organizuje system sprzedaży lawinowej lub takim systemem kieruje,
    podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Tutaj
    masz źródło:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19930470211&type=3&name=D19930211Lj.pdf
    --
    Lukasz