PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w księgowości a karalność

  • 1. Data: 2007-08-31 11:37:43
    Temat: Praca w księgowości a karalność
    Od: artur <a...@o...fuw.edu.pl>

    Witam

    Czy ktos bedac karanym z 286 kk (w praktyce: niesplacenie kredytu, w
    teorii: wprowadzenie w blad w celu niekorzystnego rozporzadzenia
    mieniem) ma szanse dostac prace jako samodzielny ksiegowy ? Ustawa o
    rachunkowosci milczy na ten temat. Innych dokumentow ktore moglyby
    opisywac taka sytuacje nie znam.
    Interesuje mnie bardziej praktyka - czy przyjmujac sie do takiej pracy
    musze skladac oswiadczenie o niekaralnosci ?

  • 2. Data: 2007-08-31 12:32:25
    Temat: Re: Praca w księgowości a karalność
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 31 Aug 2007 04:37:43 -0700, artur <a...@o...fuw.edu.pl>
    wrote:

    >Interesuje mnie bardziej praktyka - czy przyjmujac sie do takiej pracy
    >musze skladac oswiadczenie o niekaralnosci ?

    Wymogu ustawowego nie ma, ale pracodawca może zażądać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-08-31 12:59:00
    Temat: Re: Praca w ksi gowo ci a karalno
    Od: artur <a...@o...fuw.edu.pl>

    On 31 Sie, 14:32, Adam P aszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Wymogu ustawowego nie ma, ale pracodawca mo e za da .
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' P aszczyca (+48 502) 122688
    > ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
    > _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    > ___________/ GG: 3524356

    ok, wielkie dzieki :)

  • 4. Data: 2007-08-31 19:49:54
    Od: "MG" <m...@w...pl>

> [...]
    > Interesuje mnie bardziej praktyka - czy przyjmujac sie do takiej pracy
    > musze skladac oswiadczenie o niekaralnosci ?

    Na pewno możesz zostać Premierem. Co do księgowości to pewności nie ma.
    Pzdr
    Marek