PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomoge dostac sie do raju

  • 1. Data: 2002-04-15 09:41:35
    Temat: pomoge dostac sie do raju
    Od: "Jacki" <a...@p...fm>

    Wysylam zaproszenia do polski, zalatwiam zielona karte,
    mam 100% sposob na konsula w embassy.
    Kiedys sama tez nie moglam wyjechac, ale w koncu mi sie tesz
    udalo
    i teraz jestem obywatelem amerykanskim.
    Juz 4 moih kumpli przyjechalo ostatnio, konsul nic sie nie
    skapnal!!
    wszyscy z jednej wioski.
    Ostatecznie przewioze przez granice canadyjska w bagazniku, lub
    zalatwiam
    fake passport and visas.
    Zainteresowani piszcie na my e-mail address.

    Jacek z New Yorku

  • 2. Data: 2002-04-15 10:20:15
    Temat: Re: pomoge dostac sie do raju
    Od: "Tomasz R" <r...@p...onet.pl>

    > Ostatecznie przewioze przez granice canadyjska w bagazniku, lub
    > zalatwiam
    taaaaaaaa
    A dlaczego zaraz "do raju" ??????
    Pzdr
    T.

  • 3. Data: 2002-04-15 10:22:11
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Podziwiam cie za pisanie takich bzdet.... i oferowanie drogi do raju, szukaj
    jeleni najlepiej takich jak ty !!!
    no comments...

    ROTFL

  • 4. Data: 2002-04-15 11:36:58
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Jacki" <a...@p...fm> writes:

    > Kiedys sama tez nie moglam wyjechac, [...]
    ^^^^
    > Jacek z New Yorku
    ^^^^^

    Co ta Ameryka robi z lud 1/4 mi... ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-04-15 15:27:45
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Uwaga!!!!!!!!1
    Facet jest znany na gr.dyskusyjnych i lubi chlopców.

  • 6. Data: 2002-04-15 19:18:53
    Od: Samael <t...@n...wp.pl>

    Mon, 15 Apr 2002 11:41:35 +0200
    Jacki stwierdzil(a):

    >Juz 4 moih kumpli przyjechalo ostatnio, konsul nic sie nie
    >skapnal!!
    >wszyscy z jednej wioski.

    ROTFL! :>>>

    --
    Pozdr./Regards
    Samael <t...@w...pl>

    The only law is survival.

  • 7. Data: 2002-04-15 22:37:30
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

    > A dlaczego zaraz "do raju" ??????

    mowa o raju który widzi w swoich oczach
    no wiesz chlopcy na miejscu i te sprawy

    --
    pozdro

    Wujko

    GG# 905365

  • 8. Data: 2002-04-15 23:17:25
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com>

    "Jacki" <a...@p...fm> wrote in message news:a9e90u$rdv$4@news.onet.pl...

    > Ostatecznie przewioze przez granice canadyjska w bagazniku, lub
    > zalatwiam fake passport and visas.
    > Zainteresowani piszcie na my e-mail address.
    >
    > Jacek z New Yorku

    Jacusiu, moze trzy lata temu jeszcze by sie trafil jakis naiwniak, ale
    dzisiaj gazety sa pelne ostrzezen przed takimi fake ofertami.
    PW

  • 9. Data: 2002-04-16 06:59:42
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    posuwacz amator?