PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie na informatyke...

  • 1. Data: 2002-04-15 06:14:01
    Temat: Gdzie na informatyke...
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    Gdzie najlepiej w Polsce isc na informatyke?
    Na jakiej uczelni informatyka jest najlepsza i daje pozniej najwieksze
    szanse znalezienia pracy.
    Maciek Bryński

  • 2. Data: 2002-04-15 07:03:12
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

  • 3. Data: 2002-04-15 09:20:59
    Od: "BUbu" <b...@i...pl>

    sądząc po rankingach to Warszawska
    wszyscy informatycy z owej uczelni których znam, nie mieli problemów z pracą
    a ci których znam a są po nap Katowickiej czy Krakowskiej mieli bardzo duże
    problemy, do tego stopnia że uratowały ich ... hm znajomości
    oczywiście moi znajomi to nie jest grupa reprezentatywna :-)
    ale pracodawcy kierują się rankingami - w końcu tez czytają gazety
    pozdrawiam
    Bubu

    --
    --END

    ----

  • 4. Data: 2002-04-15 11:34:40
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

  • 5. Data: 2002-04-15 11:40:21
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "BUbu" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > oczywiście moi znajomi to nie jest grupa reprezentatywna :-)
    > ale pracodawcy kierują się rankingami - w końcu tez czytają gazety

    Dziwnych masz znajomych.

  • 6. Data: 2002-04-15 11:46:35
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Maciek Bryński" <m...@g...pl> wrote in message
    > Gdzie najlepiej w Polsce isc na informatyke?
    > Na jakiej uczelni informatyka jest najlepsza i daje pozniej najwieksze
    > szanse znalezienia pracy.
    > Maciek Bryński

    Jest wiele porzadnych politechnik w calym kraju. Musialbys sprecyzowac jakie
    okolice Cie interesuja. Nie polecam malych uczelni bo tam sie najczesciej
    niewiele nauczysz. Tak naprawde pracodawca oczekuje umiejetnosci i
    doswiadczenia (w kazdym razie ja w czasie rekrutacji tego oczekuje), wiec
    dobrze jest zaczac pracowac jeszcze bedac na uczelni. Roznie bywa, z tej
    samej uczelni wychodza rozni ludzie - wiecej zalezy od czlowieka (czy jest
    pasjonatem) niz od uczelni. Mysle, ze jednoznaczne przelozenie "konkretna
    uczelnia/powiedzenie w poszukiwaniu pracy" jest mitem wygenerowanym glownie
    przez prase, wszak oni te rankingi drukuja i oni chcieliby by one budzily
    zainteresowanie przekladajace sie wprost na wyniki finansowe czasopism.

  • 7. Data: 2002-04-15 16:01:17
    Od: "Sergiusz Szczepankiewicz" <s...@p...fm>

    > Na jakiej uczelni informatyka jest najlepsza i daje pozniej najwieksze
    > szanse znalezienia pracy.
    > Maciek Bryński

    warszawa, krakow, wroclaw, inne _duze_ miasta, gdzie jest szansa na
    rozpoczecie pracy w czasie studiow.

    pozdrowienia

  • 8. Data: 2002-04-15 17:04:48
    Od: "Bubu" <b...@i...pl>

    --

    ----

    > No, w zasadzie fakt, je?li absolwent nie ma ?adnego do?wiadczenia to
    > rzeczywi?cie czym? sie trzeba kierowaa. Jednak s?dze, ?e kto? z jakim?
    > do?wiadczeniem i/lub sukcesami wygra z kim? maj?cym tylko dyplom PW. W
    > takim wypadku wa?ne jest tylko, ?eby dyplom nie by3 z Wy?szej Szko3y
    > Bankowo?ci, Informatyki i Rehabilitacji w Ustrzykach Dolnych, a i to nie
    > zawsze.
    > --
    > Samotnik
    > Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

    zgadzam się
    ale wybór uczelni to jedno a praca w czasie studiów to drugie
    trzeba wziąć pod uwagę, że aby otrzymać prace w czasie studiów, też się
    czymś należy wykazać
    generalnie jeżeli są możliwości, ścieżkę kariery należy rozpoczynać już od
    wyboru odpowiedniej uczelni
    uczelnia taka będzie dużym plusem przy aplikowaniu się na pierwsza
    praktykę/pracę
    nawiązując do poprzedniej mojej wypowiedzi - moi znajomi informatycy z
    uczelni innych niż PW mieli doświadczenie - i to całkiem spore, w jakiś
    pracach dorywczych
    nie pomogło (pewnie duży udział w tym ma fakt, że informatycy z renomowanych
    uczelni też starają się zdobyć wykształcenie podczas studiów)
    znam tylko dwóch po Politechnice Opolskiej, którzy się "wybronili"
    ale oni byli naprawdę GENIALNI (w opini innych informatyków - ja nie
    potrafię tego ocenić)
    uczelnia była tylko im potrzebna do zdobycia tytułu
    wszystkiego uczyli się sami

    pozdrawiam
    Bubu

  • 9. Data: 2002-04-15 17:58:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Apr 2002 11:20:59 +0200, "BUbu" <b...@i...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >a ci których znam a są po nap Katowickiej czy Krakowskiej mieli bardzo duże
    >problemy, do tego stopnia że uratowały ich ... hm znajomości

    Zauważ, że w Warszawie najłatwiej znaleźć pracę w tej branży... IMHO oczywiście.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 10. Data: 2002-04-15 19:31:17
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    Interesuje mnie albo Slask - wtedy nie musialbym nigdzie wyjezdzac (mieszkam
    w Bytomiu) albo uczelnie poza Slaskiem ktore sa warta tego zeby wyjechac. W
    tej chwili mysle nad Politechnika Slaska lub Uniwersytetem Warszawskim.
    Ewentualnie Politechnika Warszawska. Wiem ze w Warszawie sa wieksze szanse
    nad znalezieniem dobrej pracy ale nadal nie jestem pewien czy warto
    wyjezdzac. BTW nie powinienem miec klopotow z dostaniem sie na kazda z tych
    uczelni (finalista olimpiady matematycznej).

    --
    Maciek Bryński

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a9eeh2$10le$1@news2.ipartners.pl...