PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy naprawde nikt mi nie powie kim jest Corporate Dealer??

  • 1. Data: 2002-04-14 22:27:19
    Temat: Czy naprawde nikt mi nie powie kim jest Corporate Dealer??
    Od: Samael <t...@n...wp.pl>

    --
    Pozdr./Regards
    Samael <t...@w...pl>

    The only law is survival.

  • 2. Data: 2002-04-15 12:29:16
    Od: Michal Wronka <w...@d...pl>

    to taki pan ktory szuka innych panow z dużych przedsiębiorstw, ktorzy to
    decyduja o wydawaniu dużych pieniedzy. Jak nakłoni tych panów do
    wydania kasy u twojego pracodawcy, to wtedy ty dystaniesz na swoje
    konto (relatywnie) duze pieniadze. albo i nie. :)

    --
    Michal Wronka

    --+
    Dyckerhoff Beton Polska
    ul. Rychtalska 20
    50-304 Wroclaw
    --+

    Michal Wronka
    Tel. +48 71 3473752, Kom. +48 605 221083
    email: w...@d...pl

  • 3. Data: 2002-04-15 19:18:52
    Od: Samael <t...@n...wp.pl>

    Mon, 15 Apr 2002 14:29:16 +0200
    Michal Wronka stwierdzil(a):

    >to taki pan ktory szuka innych panow z du?ych przedsi?biorstw, ktorzy to
    >decyduja o wydawaniu du?ych pieniedzy. Jak nak?oni tych panów do
    >wydania kasy u twojego pracodawcy, to wtedy ty dystaniesz na swoje
    >konto (relatywnie) duze pieniadze. albo i nie. :)
    Dzieki, juz przynajmniej troche bardziej konkretnie;) Rozumiem, ze
    rynek pieniezny i papierow dluznych itp? Chyba wiem juz o co chodzi:)
    --
    Pozdr./Regards
    Samael <t...@w...pl>

    The only law is survival.