PracaGrupypl.praca.dyskusje › po/eu prostytucja (#129)

  • 1. Data: 2014-12-16 17:07:31
    Temat: po/eu prostytucja (#129)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    śpieszę donieść, że wolnościowcy globaliści radykałowie po/eu wpadli na
    pomysł, żeby ocenzurować internet...

    jak myślicie, czy http://dupostrzelcommowimynie.eu/
    też zablokują...

    ale by była jazda, podać do trybunału cały wolny i kompetentny rząd po/eu...

    ale nie o tym, postanowiłem napisać, bo okazało, że że znów miałem rację...

    otóż na stronach chińskich hakerów pojawiła się informacja, że intel w
    sterownikach zaszył kod "ustawiający" typ procesora jaki ma się zgłaszać
    w laptopach... już nie tylko sprzedają poblokowane procki, ale i
    regulują typem procków w laptopach... informacja zniknęła po godzinie...

    oczywiście gdzież bym śmiał podważać słuszność decyzji po/eu - tym damy
    i7, a tym chujom z PiS damy i3...

  • 2. Data: 2014-12-16 17:27:01
    Temat: Re: po/eu prostytucja (#129)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dobrze, że mamy coś takiego jak rosję, chiny, koreę...
    bez nich to by nam nasrali na głowy... albo w głowy - jak Ktoś łapie o
    co chodzi...

    a analizując rozważaniami pomysł po/eu

    to jak zakończyła się ta licząca ze sto milionów postów dyskusja na temat:
    "golić czy nie golić?"
    do jakich wniosków doszła unia europejska i jakie w tej sprawie wydała
    zalecenia/dyrektywy?
    a co z konsekwencjami jakby Ktoś spróbował?

  • 3. Data: 2014-12-16 20:25:23
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > śpieszę donieść, że wolnościowcy globaliści radykałowie po/eu wpadli na
    > pomysł, żeby ocenzurować internet...

    Nareszcie. Takich idiotów jak ty, siejących pornografię polityczną wytną
    w pierwszej kolejności.

    (znowu zmniejszyłeś dawkę leku i masz nawrót)
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2014-12-16 20:26:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no "cięciem unia stoi"

  • 5. Data: 2014-12-20 20:40:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaa?

    to ile tabletek trzeba wziąć, żeby ulec koalicji po-eu?