PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowy system "sukces" (#124)

  • 1. Data: 2014-11-28 12:53:58
    Temat: nowy system "sukces" (#124)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przyszło mi ostatnio doświadczyć sukcesu obcowania z sukces-po/eu
    lekarzami... czekałem w poczekalni ze 12 godzin, ludzi w chuj...
    ale obok jedno miejsce wolne... idzie jakaś sukces-eu/po matka z
    po/eu-synem i nagle mówi "pszukaj sobie miejsca do siedzenia"...
    gówniarz-sukces-eu/po na to, że "tu jest miejsce", a sukces po/eu-matka
    do niego groźbą "nie euzebiuszu, tu nie wolno siadać"...

    ot tak spowodu sukcesu ewy, donalda, hanny i tvnu...

  • 2. Data: 2014-11-28 13:25:40
    Temat: Re: nowy system "sukces" (#124)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ojej babola walnąłem, czemu Kviat nie informujesz donosem?
    powinno być #125...

  • 3. Data: 2014-11-28 13:35:50
    Temat: [OT] http://dupostrzelcommowimynie.eu
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałbym w końcu odpalić u siebie forum, tyle sukcesów dookoła, szkoda,
    żeby tak się marnowały... które phpBB moglibyście polecić?

    3.0.12 mam do niego styl i w sumie ma 1,5 sabilności więc może to?

    bo te wersje 3.1.x już wywalają bo jakieś bagi... no i nie mam do nich
    stylu...

    co byście polecili?

  • 4. Data: 2014-11-28 17:24:16
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > ojej babola walnąłem, czemu Kviat nie informujesz donosem?
    > powinno być #125...

    Ponieważ chore dzieci trzeba leczyć. Donos nic nie pomoże.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 5. Data: 2014-11-28 17:33:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy operujemy na modelu "sukces w zjednoczeniu":
    "system jest ok, tylko ich trzeba leczyć!"
    no nie wiem Kviat, coś mnie chyba oszukujesz? a które phpBB?

  • 6. Data: 2014-11-28 17:54:46
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > a które phpBB?

    Dziecko drogie... nie ta grupa. I tak tego nie zrozumiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2014-11-28 18:02:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    powiem Ci, że powoli wypiepszam na swoją stronę,
    tylko chwilowo mnie ta tuskowa kurwa z kolesiami ujebała...

  • 8. Data: 2014-11-28 18:32:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no niestety Kviat jeśli mam się poświęcić i nie dopisywać to Ty też
    musisz się poświęcić - Twoja rola polegała by na skomentowaniu w roli
    twojej wielkiej wspólnej europy globalnej - moich kategorii na forum...

  • 9. Data: 2014-11-28 20:48:22
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > Twoja rola polegała by

    Dziecko, ogarnij się i idź do lekarza.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 10. Data: 2014-11-28 20:50:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no to sam widzisz - jedna wielka wspólna wolna europa...
    EOT z dyskusjami z Tobą