PracaGrupypl.praca.dyskusje › mechanizmy wolnorynkowe (#127)

  • 1. Data: 2014-12-07 18:50:34
    Temat: mechanizmy wolnorynkowe (#127)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziś lekcja o europejskim wolnym wspólnym rynku globalnym...

    taka sobie firma zarządzana przez pewniaków z PO/EU... pracowało w niej
    dwóch elektryków - dwóch miało "słuszne papiery"... jeden zajmował się
    pracą, drugi doglądał tylko magazynu... zwolnili tego co robił... no i
    się zaczęło, padła lampa - "przyjdź do mnie ja ci dam lampę to sobie
    wymienisz"... ależ to ekscytowało kadrę kierowniczą EU/PO, że w końcu
    podlegli im "głupki z PiSu" mogą sobie sami wymieniać lampy...

    firma działa prężnie do dziś - to firma państwowa...

    pytanie na dziś, jak to się dzieje, że taka firma nie upada, nie upada
    jedynie w PO/EU, w każdym innym normalnym kraju już by ją zmiotło z
    "chlewika"? na czym polega ten trik, bo nie łapię, a bym chciał...

  • 2. Data: 2014-12-07 18:52:10
    Temat: Re: mechanizmy wolnorynkowe (#127)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    P.S.
    jak Ktoś tu nie wie na czym polega wymiana 100 letniej lampy jarzeniowej
    to niech sobie poszuka mojej wypowiedzi na pl.misc.elektronika

  • 3. Data: 2014-12-07 19:56:33
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > pracowało w niej dwóch elektryków -

    Noooo.... w końcu jakieś lekarstwa zadziałały.
    Pierwszy raz napisałeś jakieś zdanie związane tematycznie z grupą.
    Brawo. Dobry początek.

    > pytanie na dziś, (...) bo nie łapię, a bym chciał...

    Ale dalej to co zwykle: jeszcze nie potrafisz sformułować problemu tak,
    aby ktoś normalny mógł zrozumieć o co ci chodzi i sensownie
    odpowiedzieć. Może zmień dawkę leku?

    Dalszych postępów w zdrowieniu życzę
    Piotr