PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1750 PLN brutto

  • 1. Data: 2014-12-10 12:38:47
    Temat: 1750 PLN brutto
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co to kur... nikt nie pisze,
    taki eu-news...

    od 1, minimalna krajowa 1750 brutto...

    ile to do kieszeni?

  • 2. Data: 2014-12-10 13:22:47
    Temat: Re: 1750 PLN brutto
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > a co to kur... nikt nie pisze,
    > taki eu-news...
    >
    > od 1, minimalna krajowa 1750 brutto...
    >
    > ile to do kieszeni?

    prawie 1300

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2014-12-13 16:44:08
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 10 grudnia 2014 12:38:55 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > a co to kur... nikt nie pisze,
    > taki eu-news...
    >
    > od 1, minimalna krajowa 1750 brutto...
    >
    > ile to do kieszeni?

    Prawo pracy, to taki szkodliwy bełkot dla ostatnich naiwnych, aby nie płakali, gdy im
    się pół wypłaty zabiera. Aby wierzyć, że istnienie minimalnego wynagrodzenia jest
    korzystne dla pracowników, to trzeba mieć IQ porównywalne z rozmiarem buta.
    No i nie ma przymusu pracy za minimalną krajową i jakieś 96% pracowników zarabia
    więcej.

  • 4. Data: 2014-12-13 20:03:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no nie wiem,
    ja tam ostatnio w po zarabiałem 300 pln + 45 pln dostałem premii...

  • 5. Data: 2014-12-15 08:51:26
    Od: "Janek" <j...@g...com>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    > buta.
    > No i nie ma przymusu pracy za minimalną krajową i jakieś 96% pracowników

    Bredzisz Waść. Wg. oficjalnych danych GUS za minimalną pracuje 36%
    zatrudnionych na umowe o prace. W zatrudnionych na umowy śmieciowe to 93%.

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2014-12-15 12:20:35
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-15 o 08:51, Janek pisze:

> [...]
    >
    > Bredzisz Waść. Wg. oficjalnych danych GUS za minimalną pracuje 36%
    > zatrudnionych na umowe o prace. W zatrudnionych na umowy śmieciowe to 93%.

    a resztę dostają pod stołem. No i mało kto pracuje tylko 40h tygodniowo,
    wiec mimo ze pracuje za minimalne stawki to dostaje wyplatę większą niż
    minimalna.

    --
    @foe_pl