PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana rewolucja ?

  • 21. Data: 2004-06-16 15:52:19
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: "tornek" <t...@p...onet.pl>

    a może ktos by zrobił alt.pl.praca.oferowana i byloby bez morderacji?

  • 22. Data: 2004-06-16 16:42:56
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
    > Siemacie ludzie

    Znowu się zaczyna i kolejny anonim uzbrojony w Outlooka wziął się
    za marudzenie?

    > Przez jakis czas (od czasu zmiany moderatora) praca.oferowana dzialala jak
    > nalezy. Ostatnimi czasy znowu jednak slychac wiele glosow, ze moderator nie
    > przepuszcza polowy ogloszen, pozatym aktualizacja grupy odbywa sie coraz
    > czesciej z niezlymi opoznieniami. Czy jest to efekt sesji na sgh, zmeczenia
    > moderatora a moze znudzenia ?

    Gdzie słychać te wiele głosów? Od dyskusji na ten temat jest ta grupa.

    Co do durnej uwagi o sesji w SGH, to wyobraź sobie, że fakt posiadania
    konta w domenie @sgh.waw.pl nie oznacza, że się tam (jeszcze) studiuje.

    Jeszcze coś rewolucyjnego wymyślisz?

    > Czy bylo by glupim pomyslem zrezygnowac jednak z moderowania tej grupy
    > (jesli jest to oczywiscie mozliwe) ???

    RFD i rozpocznij procedurę.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 23. Data: 2004-06-16 16:44:27
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Mag wrote:
    > puszczałam ze 3 razy w róznych opcjach z miejscem najpier, rodzajem pracy-
    > bład jest ewidentnie po stronie praca.oferowana.

    Już to widzę jak prawidłowo wysłałeś ogłoszenie skoro brylujesz
    w top-postingu tutaj.

  • 24. Data: 2004-06-16 16:46:16
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Robert wrote:
    > A dlaczego sie nie wyrabiaja?
    > Bo robia to za darmo i jest ich za malo.

    Przede wszystkim z powodu ludzkiej głupoty i braku woli zapoznania się
    z zasadami publikacji.

  • 25. Data: 2004-06-16 16:52:23
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pe.Ka wrote:
    > Fakt. Coś takiego OIDP Dariusz Jaworski napisał ale pamiętam też jak
    > ktoś mu odpowiedział że wysłał swoje zgłoszenie na ppo# i nie dostał
    > odpowiedzi. Sam zresztą też wysłałem i nie dostałem :)

    Skoro przyznałeś bez bicia, że nie masz pojęcia co to 'mutt' to czego
    się spodziewałeś? :)

  • 26. Data: 2004-06-16 16:56:10
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Mag wrote:
    > Ja usiłuję od jakiegos czasu opublikowac ogłoszenie- szukam studentów na
    > zlecenie do marketingu w Wawie- , uważam, że ogłoszenie jest ok i powiino
    > byc przepuszczone. Info zwrotnej oczywiście nie ma. A teraz widzę, że
    > ostatnie ogłoszenia sa z przedwczoraj. Wkurzające.
    > Pozdrawiam
    > Magda

    Twój umiejętność korzystania z Usenetu i stosowania się do podstawowych
    zasad opisanych w netykiecie jest równie wkurzająca. To naprawdę takie
    trudne przeczytać netykietę [1] oraz zasady publikacji na ppo [2] ?
    Przecież to nie są książki.

    [1] http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    [2] http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

  • 27. Data: 2004-06-16 17:05:11
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 18:52, Użytkownik Dariusz Jaworski napisał :

    > Skoro przyznałeś bez bicia, że nie masz pojęcia co to 'mutt' to czego
    > się spodziewałeś? :)

    O przepraszam. Zadałem sobie trud żeby znaleźć to to w guglu. Gdybym nie
    miał pojęcia to bym nie napisał że to linuxowe ;)

    --
    Pozdrawiam ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 28. Data: 2004-06-16 17:09:36
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 15:11, Użytkownik Mag napisał :

    > puszczałam ze 3 razy w róznych opcjach z miejscem najpier, rodzajem pracy-
    > bład jest ewidentnie po stronie praca.oferowana.

    To spróbuj jeszcze ustawić swojego OE (http://evil.pl/pip/OE.html) i
    puść czwarty raz. Może się uda ;)

  • 29. Data: 2004-06-16 17:12:16
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
    > Wow nie rozumiem, czemu sie czepiasz ?

    Wiele rzeczy nie rozumiesz. A co? Ty masz prawo a ja to już nie? Tym bardziej,
    że ja się czepiam czepiania a nie czepiam z zasady?

    > Na grupie wlasnie. Uwazna lektura grupy napewno sprawi, ze dostrzezesz to.

    msd-id'y poproszę.

    > Czy ta uwaga byla durna ? Nie studiowalem na sgh, wiec nie znam zasad.

    To po co bzdury insynuujesz?

    > Pozatym to jest obrazliwe (nie wiem czy w prywatnej skali obrazliwosci
    > abslowenta sgh w relacji absolwent sgh - abslownet inny). A moze chodzi ci o
    > to, ze studiujac na sgh byles na tyle dobry, zeby sesji nie zauwazac ?

    A co Ci do tego?

    > Czy jestes moderatorem ppo ?

    Nawet tego nie potrafisz sprawdzić?

  • 30. Data: 2004-06-16 17:17:05
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]

    to, ze studiujac na sgh byles na tyle dobry, zeby sesji nie zauwazac ?

    Moze nie wymysle, ale napewno utwierdze sie w przekonaniu.

    > RFD i rozpocznij procedurę.

    Czy jestes moderatorem ppo ?