PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana rewolucja ?

  • 11. Data: 2004-06-16 12:26:42
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Pisałaś do moderatora? Nie. Lepiej przecież poutyskiwać publicznie...

    Ehhh tak mowisz jak by to grupa byla dla moderatorow. Moderatorzy sa dla
    grupy chyba (ktos pisal ze za darmo itp itp) wiec nie rob z ppo urzedu
    miejskiego (unizenie prosze o zalatwienie mojej sprawy kochany urezedasie).

    Tomek

  • 12. Data: 2004-06-16 12:47:45
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Taki który ma dużo czasu, cieprliwości, chęci (!) i zna mutt-a ;)
    > Przy takich kryteriach każdy dostanie pięknego maila z opisem co skopał.
    > Niestety życie toczy się coraz szybciej i prawdopodobnie aktualni
    > moderatorzy przestają wyrabiać czasowo. Zauważ że moderacja jest pracą
    > hobbystyczno-dodatkową i jako taka stoi jednak trochę poza obowiązkami
    > służbowymi. Pewnie zwiększenie grupy moderatorów do np. 5 sytuację by
    > ustabilizowało. Każdy by sobie wziął po jednym dniu tygodnia a w
    > weekendy wolne :)

    No wlasnie. Jak technicznie wyglada moderowanie grupy ?(widze ze jestes
    zorientowany w temacie). Mutt - mowisz o tym wiekowym tekstowym mailerze pod
    unixy ?? Pamietam cos, ale to bylo z milion wiosen temu :)

    Tomek

  • 13. Data: 2004-06-16 12:59:19
    Od: "tornek" <t...@p...onet.pl>

    a ja trochenei na temat
    ale myśleze przydałoby siegdyby wszyscy piszący tam ogłoszenia pisali
    najpierw miejscie a potem dopiero inne rzeczy w temacie :/ bo z tym nadal
    jest bałagan

  • 14. Data: 2004-06-16 13:03:29
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "tornek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a ja trochenei na temat
    > ale myśleze przydałoby siegdyby wszyscy piszący tam ogłoszenia pisali
    > najpierw miejscie a potem dopiero inne rzeczy w temacie :/ bo z tym nadal
    > jest bałagan

    A posortowac sobie to nie uaska?
    A od strony praktycznej to nie wyobrazam sobie, zeby ogloszeniodawcy
    zatrybuili.
    Miesiace mina nim sie naucza, a tym samym moderatorzy mnostwa ogloszen przez
    duperel nie puszcza.
    IMO pomysl do kosza.

    m.

  • 15. Data: 2004-06-16 13:11:10
    Od: "Mag" <m...@w...pl>

    puszczałam ze 3 razy w róznych opcjach z miejscem najpier, rodzajem pracy-
    bład jest ewidentnie po stronie praca.oferowana.

  • 16. Data: 2004-06-16 14:00:41
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <capf3u$9th$1@atlantis.news.tpi.pl> chinol napisał(a):
    > No wlasnie. Jak technicznie wyglada moderowanie grupy ?(widze ze jestes
    > zorientowany w temacie). Mutt - mowisz o tym wiekowym tekstowym mailerze pod
    > unixy ?? Pamietam cos, ale to bylo z milion wiosen temu :)

    No właśnie, i ta świadomość Cię tak jakby dyskwalifikuje do tej roli ;-)

    Jest taki skrypcik w Perlu, przez który się posta przepuszcza. Można
    to robić z dowolnego MUA uniksowego.

    Samotnik, moderator p.p.o. 1999-2001 czy jakoś tak...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 17. Data: 2004-06-16 14:14:58
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <OFXzc.78599$vP.67746@news.chello.at> Mag napisał(a):
    > puszczałam ze 3 razy w róznych opcjach z miejscem najpier, rodzajem pracy-
    > bład jest ewidentnie po stronie praca.oferowana.

    Obawiam się, że to raczej problem z Twoim serwerem news, który nie
    przesyła poprawnie postów do moderatora.

  • 18. Data: 2004-06-16 14:39:15
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > No właśnie, i ta świadomość Cię tak jakby dyskwalifikuje do tej roli ;-)

    Swiadomosc czego ?:)) Pozatym nie mowilem/pisalem o checi byca moderatorem.
    Interesuje mnie poprostu jak wyglada sprawa powolywania/odwolywania
    moderatorow. Kto to ustala, na jakich zasadach sie to odbywa itp.

    Tomek

  • 19. Data: 2004-06-16 15:08:08
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <capllc$pd8$1@atlantis.news.tpi.pl> chinol napisał(a):
> [...]
    > Interesuje mnie poprostu jak wyglada sprawa powolywania/odwolywania
    > moderatorow. Kto to ustala, na jakich zasadach sie to odbywa itp.

    Ustalają to administratorzy serwerów na podstawie swojej zupełnie
    subiektywnej decyzji. ;)

  • 20. Data: 2004-06-16 15:49:51
    Od: "tornek" <t...@p...onet.pl>

    > A posortowac sobie to nie uaska?

    własnei chce posortować łatwo i prosto, mam filterek ale brakuej troche
    porzadku, pzoa tym jak miasto ma polskie literkiw nazwie to tez różnei
    wpisują i można coś przeoczyć przypadkiem

    > Miesiace mina nim sie naucza, a tym samym moderatorzy mnostwa ogloszen
    przez
    > duperel nie puszcza.
    > IMO pomysl do kosza.

    nie mówię, zeby od razu nie dopuszczać ale żeby w FAQ umieścic albo w jakis
    sposób zwracać na to uwagę - niby takei szczegoły ale w Polsce wielerzeczy
    jest do dupy przez niedopilnowanie takich drobnostek

    pozdrawiam