PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana rewolucja ?

  • 1. Data: 2004-06-16 11:15:53
    Temat: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    Siemacie ludzie

    Przez jakis czas (od czasu zmiany moderatora) praca.oferowana dzialala jak
    nalezy. Ostatnimi czasy znowu jednak slychac wiele glosow, ze moderator nie
    przepuszcza polowy ogloszen, pozatym aktualizacja grupy odbywa sie coraz
    czesciej z niezlymi opoznieniami. Czy jest to efekt sesji na sgh, zmeczenia
    moderatora a moze znudzenia ?

    Czy bylo by glupim pomyslem zrezygnowac jednak z moderowania tej grupy
    (jesli jest to oczywiscie mozliwe) ???

    Co na to grupowicze ? Ma to sens ?

    Tomek

  • 2. Data: 2004-06-16 11:24:27
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: "Mag" <m...@w...pl>

    Ja usiłuję od jakiegos czasu opublikowac ogłoszenie- szukam studentów na
    zlecenie do marketingu w Wawie- , uważam, że ogłoszenie jest ok i powiino
    byc przepuszczone. Info zwrotnej oczywiście nie ma. A teraz widzę, że
    ostatnie ogłoszenia sa z przedwczoraj. Wkurzające.
    Pozdrawiam
    Magda

  • 3. Data: 2004-06-16 11:57:20
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    chinol wrote:
> [...]
    > moderatora a moze znudzenia ?
    >
    > Czy bylo by glupim pomyslem zrezygnowac jednak z moderowania tej grupy

    Temat walkowany setki razy.
    Nie, nie ma sensu.
    A dlaczego sie nie wyrabiaja?
    Bo robia to za darmo i jest ich za malo.
    Bylo niedawno pytanie na grupe czy ktos jeszcze chce sie tym zajac i
    odzew byl zerowy.
    Czyli jak to w Polsce, do narzekania to wszyscy, do roboty nikt.
    --
    Robert Jaskula

  • 4. Data: 2004-06-16 12:00:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 13:57, Użytkownik Robert napisał :

    > Bylo niedawno pytanie na grupe czy ktos jeszcze chce sie tym zajac i
    > odzew byl zerowy.

    Z tym to bym był ostrożny :) To że nie było na grupie nie znaczy że nikt
    się nie zgłosił. Po prostu widać nie spełniali kryteriów dobrego
    moderatora p.p.o.

    PS. Też przeciw likwidacji moderacji

    --
    Pozdrawiam ;) _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-06-16 12:05:13
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Mag" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byc przepuszczone. Info zwrotnej oczywiście nie ma. A teraz widzę, że
    > ostatnie ogłoszenia sa z przedwczoraj. Wkurzające.

    Proponuje udac sie z tym na ppo#hell.pl i zapytac moderatora dlaczego sie
    nie ukazalo. Jestem pewna za uzyskasz odpowiedz.

    m.

  • 6. Data: 2004-06-16 12:06:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Mag <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > byc przepuszczone. Info zwrotnej oczywiście nie ma. A teraz widzę, że
    > ostatnie ogłoszenia sa z przedwczoraj. Wkurzające.

    Pisałaś do moderatora? Nie. Lepiej przecież poutyskiwać publicznie...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-06-16 12:12:22
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Pe.Ka wrote:

    > Z tym to bym był ostrożny :) To że nie było na grupie nie znaczy że nikt
    > się nie zgłosił. Po prostu widać nie spełniali kryteriów dobrego
    > moderatora p.p.o.

    Moglem cos nazmyslac, ale mam wrazenie, ze czytalem wypowiedz
    moderatora, ktory napisal o zerowym odzewie.
    --
    Robert Jaskula

  • 8. Data: 2004-06-16 12:14:32
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 14:12, Użytkownik Robert napisał :

    > Moglem cos nazmyslac, ale mam wrazenie, ze czytalem wypowiedz
    > moderatora, ktory napisal o zerowym odzewie.

    Fakt. Coś takiego OIDP Dariusz Jaworski napisał ale pamiętam też jak
    ktoś mu odpowiedział że wysłał swoje zgłoszenie na ppo# i nie dostał
    odpowiedzi. Sam zresztą też wysłałem i nie dostałem :)

  • 9. Data: 2004-06-16 12:18:24
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Z tym to bym był ostrożny :) To że nie było na grupie nie znaczy że nikt
    > się nie zgłosił. Po prostu widać nie spełniali kryteriów dobrego
    > moderatora p.p.o.
    >
    > PS. Też przeciw likwidacji moderacji

    Jaki to jest dobry moderator ppo ?
    Aczkolwiek ja, jak puszczalem kiedys na grupe ogloszenia to moderator byl
    ok - jak bylo cos nie tak to mi wysylal pieknego maila z opisem bledow i
    sposobem ich poprawienia.

    Tomek

  • 10. Data: 2004-06-16 12:18:39
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-16 14:18, Użytkownik chinol napisał :

    > Jaki to jest dobry moderator ppo ?

    Taki który ma dużo czasu, cieprliwości, chęci (!) i zna mutt-a ;)
    Przy takich kryteriach każdy dostanie pięknego maila z opisem co skopał.
    Niestety życie toczy się coraz szybciej i prawdopodobnie aktualni
    moderatorzy przestają wyrabiać czasowo. Zauważ że moderacja jest pracą
    hobbystyczno-dodatkową i jako taka stoi jednak trochę poza obowiązkami
    służbowymi. Pewnie zwiększenie grupy moderatorów do np. 5 sytuację by
    ustabilizowało. Każdy by sobie wziął po jednym dniu tygodnia a w
    weekendy wolne :)