PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 61. Data: 2003-08-26 10:40:18
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Konrad Inglot <k...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Tyle że nie widzisz Ty, Darek i może jeszcze pare osób które w imię nie
    > wiadomo jakich zasad toczą dziwną krucjatę. Większośc osób na tej grupie

    Krucjatę? Litości. Zaraz faktycznie przyjdą i nas ukamieniują?

    > jednak widzi sens moderowania grupy przez Romka.

    Cóż. Rzekłbym, że skoro ktoś jest nawet idealnym kandydatem, ale nie
    zamierza stosować się do pewnych reguł... Reguł pracy społecznej, które
    powinny być mu doskonale znane... To... (tu sobie dopowiedz sam co chcesz)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 62. Data: 2003-08-26 10:40:51
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

> [...]
    > wiadomo jakich zasad toczą dziwną krucjatę. Większośc osób na tej grupie
    > jednak widzi sens moderowania grupy przez Romka.

    Jak to nie wiadomo jakich zasad??? Wiadomo. Obrony przed komercjalizacją
    Usenetu, do której przyczynia się bezpośrednio Atcom a pośrednio Romek.
    Na szczęście Usenetem pl.* nie rządzi jeszcze większość. Pewnie wtedy
    moderatorzy byliby ludźmi na poziomie niektórych członków komisji
    śledczej :>

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10403 dzień życia, sprawność

  • 63. Data: 2003-08-26 10:46:04
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Kolego. Przeczytaj uważnie treść mojego mejla i zauważ, czego dotyczy moja
    > polemika. Tam nie ma żadnych podtekstów.

    Już po pierwszym przeczytaniu zauważyłem czego dotyczy. I uważam że nia ma na
    nią miejsca w tym wątku. Mówiąc szerzej - sprawa została zamknięta mam
    nadzieję raz na zawsze.

    pzdr
    konlin

  • 64. Data: 2003-08-26 10:48:27
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Krucjatę? Litości. Zaraz faktycznie przyjdą i nas ukamieniują?

    To raczej wy kamieniujecie.

    > Cóż. Rzekłbym, że skoro ktoś jest nawet idealnym kandydatem, ale nie
    > zamierza stosować się do pewnych reguł... Reguł pracy społecznej, które
    > powinny być mu doskonale znane... To... (tu sobie dopowiedz sam co chcesz)

    Widzę że wg Ciebie cel uświęca środki. Wg mnie nie, czasami trzeba z czegoś
    zrezygnować a nie szwtywno trwać na straży wyznawanych przez siebie zasad
    mimo, że popracie dla nich ze strony samych zainteresowanych ma się nader
    nikłe...

    pzdr
    konlin

  • 65. Data: 2003-08-26 10:48:28
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

  • 66. Data: 2003-08-26 10:55:00
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Jak to nie wiadomo jakich zasad??? Wiadomo. Obrony przed komercjalizacją
    > Usenetu, do której przyczynia się bezpośrednio Atcom a pośrednio Romek.

    No popatrz. A jak mi się dokleja do każdego postu treść "komercjalizująca
    Usenet" to jest wszystko cacy. To że znakomita większość ludzi na w stopkach
    adres jakiejś tam witryny (przecieram oczy po raz 4 i wciąż widzę taki link u
    Ciebie) to też pikuś. Ale co tam, Atcomu nie lubimy do będziemy się czepiać
    do usranej śmierci.

    pzdr
    konlin

  • 67. Data: 2003-08-26 11:00:47
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > mimo, że popracie dla nich ze strony samych zainteresowanych ma się nader

    Ano. Zasady sa dla ludzi, a nie ludzie dla zasad.

    Panowie, ktorzy tutaj bronia zasad zdaje sie, ze nie korzystaja w
    ogole z rzeczonej grupy, ale oczywiscie to im najbardziej te
    nieszczesne reklamy przeszkadzaja. W imie zasad, oczywiscie.

    I to nic, ze calej reszcie - postujacych i czytajacych, w zasadzie to
    nie przeszkadza.

    NO ale ZASADY, nie?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 68. Data: 2003-08-26 11:01:51
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

> [...]
    > Ciebie) to też pikuś. Ale co tam, Atcomu nie lubimy do będziemy się czepiać

    Dalej nie rozumiesz jednak. Jest różnica pomiędzy sygnaturką, która ktoś
    sobie ustawi i która dokleja się do jego maili a tym co automatycznie
    dokleja do każdego postu serwer. W tym drugim przypadku, jeśli są to
    treści komercyjne, niemające związku z Usenetem, jest to naganne.

    O co Ci chodzi z moją stopką to już kompletnie nie rozumiem. Nawet
    jeśli miałbym w niej link do czegoś co stanowi komercję to nikomu
    nic do tego. Ale żeby Nerdquiz był komercyjny to pierwsze słyszę.

    Daj już spokój może. Ośmieszasz się?

  • 69. Data: 2003-08-26 11:08:11
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > dokleja do każdego postu serwer. W tym drugim przypadku, jeśli są to
    > treści komercyjne, niemające związku z Usenetem, jest to naganne.

    No więc co powiesz na wspomnianą wcześniej doklejkę w przypadku moich postów?
    Bo jest to, nie da się ukryć, treść komercyjna. Czemu tego nie skomentowałeś?

    > O co Ci chodzi z moją stopką to już kompletnie nie rozumiem. Nawet
    > jeśli miałbym w niej link do czegoś co stanowi komercję to nikomu
    > nic do tego.

    Ale jak do _cudzych_ ogłoszeń coś się dokleja to Tobie bardzo dużo do tego?
    Filozofia Kalego.

    > Daj już spokój może. Ośmieszasz się?

    Wskazałbym raczej na Ciebie.

    konlin

  • 70. Data: 2003-08-26 11:08:54
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> writes:

    > W związku z tym moderować powinień ktoś kto nie wykazuje dobrej
    > woli, pisze bzdury o tym że ma dostęp tylko do jednego serwera
    > i nie robi nic wiedząc, że ingeruje via serwer z którego
    > korzysta w treść postów wysyłanych na pl.praca.oferowana?
    > Zaiste, ciekawe podejście.

    w zwiazku z tym powinien moderowac ktos, kogo bardziej obchodzi zdanie
    czytajacych i postujacych na dana grupe, a nie sztywne zasady
    wymyslone i wtlaczane przez kogos, kto z tej grupy nie korzysta.

    to zasady sa dla ludzi i po to, zeby IM zycie ulatwic, a nie dokladnie
    na odwrot: ludzie maja sie stosowac do zasad, bo te sa swiete, a jak
    ktos je naruszy badz zmieni to skopa go.
    bo na swietosc sie rzuca.

    moim zdaniem LEPIEJ kiedy grupe moderuje ktos, kto robi to w miare
    regularnie i do jego pracy - ze strony UZYTKOWNIKOW grupy raczej nie
    ma zastrzezen - niz zeby nie moderowal nikt - ale zostaly ZASADY
    utrzymane.

    Przeciez to jakas paranoja. Sama pamietam czasy, kiedy owej jednej
    ZASADY w stosunku do grup moderowanych nie bylo. Zostala ona
    wprowadzona po to, zzeby ograniczyc ingerencje MODERATORA w tresc
    moderowanych postow.

    W tym wypadku moderator NIE ingeruje w taka tresc, sa po prostu
    doklejane reklamy przez strone trzecia - admina serwera.

    WY jednak sie upieracie, ze on INGERUJE i juz leca kalumnie na jego
    glowe. Wywalic moderatora - BO SPRZECIWIL SIE ZASADZIE.

    Szkoda, ze nikogo z was, drodzy obroncy zasad usenetu juz nie za
    bardzo obchodzi cala sprawa, co z niej wyniknie i wlasciwie po co te
    zasady zostaly ustalone.
    Zaczeliscie wyznawac te zasady i bic im poklony jak jakiemus bozkowi
    niemalze.

    W sumie to zalosne, ale dosc typowe w rzeczywistosci polskiej.
    usenet jak widac wyjatkiem nie jest.