PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka odprawa nauczycielowi

  • 1. Data: 2003-08-22 22:43:33
    Temat: jaka odprawa nauczycielowi
    Od: "Krzysztof strukowski" <s...@N...gazeta.pl>

    zatrudniony jako n-l kontraktowy (10 lat pracy).30 maja otrzymuje 3-
    miesięczne wypowiedzenie o pracę z przyczyn reorganizacji zakładu z dniem 31
    sierpnia.9 lipca otrzymuję zaświadczenie o zdanym egzaminie na mianowanego.27
    sierpnia mam otrzymać akt nadania.Jak odprawa mi przysługuje , jak będę
    traktowana czy mianowanie ma wpływ.opierać się na karcie nauczyciela czy
    ustawie o szczególnych zasadach rozwiązania umowu o prace z przyczyn zakł.
    pracy