PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana (reklamy)

  • 1. Data: 2003-08-22 21:55:23
    Temat: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Ostatnio prawie każde ogłoszenie na pl.praca.oferowana zawiera
    reklamę www.komrel.net, lub jakiegoś warszawskiego dialupu.
    Czy sz. moderator mógłby wyjaśnić dlaczego przepuszcza takie
    maile, czy też po co dokleja te reklamy do tych maili?

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10399 dzień życia, sprawność

  • 2. Data: 2003-08-23 13:42:39
    Temat: Re: pl.praca.oferowana (reklamy)
    Od: r...@r...pl

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:
> [...]
    > Czy sz. moderator mógłby wyjaśnić dlaczego przepuszcza takie
    > maile, czy też po co dokleja te reklamy do tych maili?

    Mógłby.
    Takie rzeczy dokleja serwer, przez który aktualnie wysyłam przemoderowane newsy.
    Zaskakujące prawda?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp

  • 3. Data: 2003-08-24 01:02:31
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    r...@r...pl wrote:
    > Takie rzeczy dokleja serwer, przez który aktualnie wysyłam
    > przemoderowane newsy. Zaskakujące prawda?

    Tak, zaskakujące. Pierwszy raz spotykam się z serwerem komercyjnej
    instytucji, który dokleja do postów reklamy komercyjnych usług,
    które do tego nie mają związku z Usenetem. Zresztą, poszło pytanie
    na pl.news.admin.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10401 dzień życia, sprawność

  • 4. Data: 2003-08-25 10:04:53
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r...@r...pl wrote:

    > Takie rzeczy dokleja serwer, przez który aktualnie wysyłam przemoderowane newsy.

    Może czas na zmianę serwera?
    Skoro to doklejanie jest widoczne nietylko dla użytkowników tego serwera,
    ale także dla innych użytkowników Usenetu i do tego doklejane jest do
    artykułów nie wysłanych przez ten serwer.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-08-25 10:13:07
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Może czas na zmianę serwera?
    A po co?
    Jesli moderatorowi wygodniej korzystac z tego serwera?
    Nie sadze, zeby komukolwiek z szukajacych pracy i przegladajacych oferty to
    przeszkadzalo.
    Jakby to mialo zwiekszyc moje szanse na dobra prace, to nawet bym kliknal w
    ten link:)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 6. Data: 2003-08-25 10:20:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > A po co?

    Po to, że nie wszyscy mogą chcieć, żeby coś było doklejane, do _ich_
    artykułów. Np. Darek nie chce.

    > Jesli moderatorowi wygodniej korzystac z tego serwera?

    To niech sobie załatwi taki dostęp, aby reklama nie była doklejana do
    wszystkiego.

    > Nie sadze, zeby komukolwiek z szukajacych pracy i przegladajacych oferty to
    > przeszkadzalo.

    Skoro ktoś podniósł tę kwestię, to najwyraźniej jednak przeszkadza.

    > Jakby to mialo zwiekszyc moje szanse na dobra prace, to nawet bym kliknal w
    > ten link:)

    Ty możesz sobie klikać w co chcesz. Inni nie muszą. I nie chcą.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-08-25 10:30:04
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Po to, że nie wszyscy mogą chcieć, żeby coś było doklejane, do _ich_
    > artykułów. Np. Darek nie chce.

    To moze zamiesci ogloszenie poprzez jakis platny serwis? Bedzie mial
    gwarancje, ze nic sie nie doklei.

    Uwazam, ze jedynie konkurencja tego komertela czy jak on sie tam zwal moze
    miec zastrzezenia, z zazdrosci, i dalej uwazam, ze jesli moderatorowi,
    moderujacemu zreszta spolecznie, tak jest wygodniej, to niech tak robi.
    Mi jako odbiorcy to nie przeszkadza.
    Jak puszczal przez inne serwery, to czasem przez 2-3 dni zdarzalo sie
    opoznienie z przyczyn technicznych, teraz raczej na biezaco wchodza
    ogloszenia.

  • 8. Data: 2003-08-25 10:36:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Mi jako odbiorcy to nie przeszkadza.

    Tobie. Nie wszystkim musi nie przeszkadzać, prawda?

    > Jak puszczal przez inne serwery, to czasem przez 2-3 dni zdarzalo sie
    > opoznienie z przyczyn technicznych, teraz raczej na biezaco wchodza
    > ogloszenia.

    Cóż. To jest akurat żaden argument. Serwerów news w Polsce nie brakuje.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-08-25 10:40:16
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Tobie. Nie wszystkim musi nie przeszkadzać, prawda?

    No to jest 2:2
    Tobie i Dariuszowi to przeszkadza, mnie i moderatorowi nie.

  • 10. Data: 2003-08-25 10:46:49
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > No to jest 2:2
    > Tobie i Dariuszowi to przeszkadza, mnie i moderatorowi nie.

    Mnie też nie :P
    W ogóle dyskusję uważam za pozbawioną sensu, zwłaszcza na tym forum.

    pzdr
    konlin