PracaGrupypl.praca.dyskusje › pensja Lublin

  • 1. Data: 2004-06-29 14:38:55
    Temat: pensja Lublin
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Witam,
    Powiedzcie mi ile krzyknac na spotkaniu, zeby mnie na kopach nie
    wyrzucili...
    Branza techniczna, praca glownie na budowach, dosc odpowiedzialna wymagajaca
    doswiadczenia (ktore posiadam)

    --
    PozdKa

  • 2. Data: 2004-06-29 14:50:58
    Temat: Re: pensja Lublin
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Katalizator] - 2004-06-29 16:38:

    > Powiedzcie mi ile krzyknac na spotkaniu, zeby mnie na kopach nie
    > wyrzucili...

    824

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 3. Data: 2004-06-29 15:32:18
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    > From: [Katalizator] - 2004-06-29 16:38:

    > 824

    mialem na mysli miesieczne wynagrodzenie ...
    --
    PozdKa

  • 4. Data: 2004-06-29 15:42:46
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Katalizator] - 2004-06-29 17:32:

    > mialem na mysli miesieczne wynagrodzenie ...

    Tak się właśnie domyśliłem ;> Po podaniu takiej kwoty nikt Cię nie
    wyrzuci no chyba że całkiem się nie będziesz nadawał.
    A tak poważnie. Jeśli Ty nie wiesz ile jesteś wart to myślisz że inni
    będą wiedzieli?

  • 5. Data: 2004-06-29 16:25:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Katalizator" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyrzucili...
    > Branza techniczna, praca glownie na budowach, dosc odpowiedzialna wymagajaca

    Tyle, aby starczyło na życie + trochę, aby odłożyć - wtedy powinieneś
    być szczęśliwy :-)

    ps. piszę poważnie

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-06-29 17:45:29
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > Tyle, aby starczyło na życie + trochę, aby odłożyć - wtedy powinieneś
    > być szczęśliwy :-)
    a ile musze zarabiac netto, zeby byc szczesliwy jak ty?

    > ps. piszę poważnie
    Pytam powaznie, potrzebuje konkretow ...
    --
    PozdKa

  • 7. Data: 2004-06-29 17:54:25
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > A tak poważnie. Jeśli Ty nie wiesz ile jesteś wart to myślisz że inni
    > będą wiedzieli?
    Znam swoja wartosc i jak bede swoim szefem wlasnie "tyle" sobie bede płacil,
    ale ze nie jestem tutejszy to nie znam realiow. Z opowiesci slysze: ze zeby
    zarobic wiecej niz 1500 to trzeba robic w jakims urzedzie na panstwowej
    posadzie i jestes ustawiony...(stad wiekszosc pracuje w panstwowych
    firmach).
    Po wyzszej uczelni dostajesz 700, jako fachowiec 1000-1800 max (sektor
    prywatny). Prawda li to??? powiedziec 2500-3000 to samobojstwo ???

    --
    PozdKa

  • 8. Data: 2004-06-29 18:53:41
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Katalizator <d...@p...pl> zapodał(a):

    > a ile musze zarabiac netto, zeby byc szczesliwy jak ty?
    > Pytam powaznie, potrzebuje konkretow ...

    Czy ja coś napisałem nie tak??
    Chyba nie pójdziesz do pracy, która nie zapewni Ci utrzymania?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2004-06-29 19:11:09
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Katalizator] - 2004-06-29 19:54:

    > Po wyzszej uczelni dostajesz 700, jako fachowiec 1000-1800 max (sektor
    > prywatny). Prawda li to??? powiedziec 2500-3000 to samobojstwo ???

    Pokutuje tu u nas niestety cały czas stereotyp Polski "B" ale ja bym
    oczekiwań płacowych za bardzo od tego nie uzależniał. Niskie zarobki są
    powodowane brakiem przemysłu w regionie. Jest cała masa małych firemek,
    których podstawowym celem jest przetrwanie i dlatego marnie płacą. Są
    też jednak firmy, w których można zarobić i to niekoniecznie państwowe.
    W znanych mi urzędach kokosów się raczej nie dostaje.
    Nie napisałeś do jakiej firmy startujesz więc trudno mi odnieść się do
    tego ile mogą zapłacić. Zrób tak jak Ci DooMinik napisał. Policz swoje
    stałe miesięczne koszty, dodaj kilka procent na kieszonkowe i kilka na
    ewentualne negocjacje żebyś miał z czego spuszczać. Jeśli to poważna
    firma i poważne stanowisko to myślę że spokojnie możesz te 3 kzł mówić.
    Wraz z obciążeniem firmowym to miesięczny wydatek ok. 4 kzł co za
    specjalistę IMHO nie jest dużą kwotą. Weź pod uwagę, że jeśli powiesz za
    mało pracodawca może zwątpić w Twoje kompetencje.

  • 10. Data: 2004-06-29 20:05:31
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Zrób tak jak Ci DooMinik napisał. Policz swoje
    > stałe miesięczne koszty, dodaj kilka procent na kieszonkowe....
    odpada, niebawem nie bede sam (dziecko) i potrzeb bedzie masa, kieszonkowe
    to za malo...

    > Jeśli to poważna
    firma i poważne stanowisko to myślę że spokojnie możesz te 3 kzł mówić.
    > Wraz z obciążeniem firmowym to miesięczny wydatek ok. 4 kzł co za
    > specjalistę IMHO nie jest dużą kwotą.

    Trudno sie nie zgodzic...

    >Weź pod uwagę, że jeśli powiesz za
    mało pracodawca może zwątpić w Twoje kompetencje.

    ...a jesli za duzo, bedzie 100 chetnych ktorzy za polowe sie zgodza, ale nic
    to.
    dzieki za info
    --
    PozdKa