PracaGrupypl.praca.dyskusjepensja Lublin › Re: pensja Lublin
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pensja Lublin
    Date: Tue, 29 Jun 2004 21:11:09 +0200

    From: [Katalizator] - 2004-06-29 19:54:

    > Po wyzszej uczelni dostajesz 700, jako fachowiec 1000-1800 max (sektor
    > prywatny). Prawda li to??? powiedziec 2500-3000 to samobojstwo ???

    Pokutuje tu u nas niestety cały czas stereotyp Polski "B" ale ja bym
    oczekiwań płacowych za bardzo od tego nie uzależniał. Niskie zarobki są
    powodowane brakiem przemysłu w regionie. Jest cała masa małych firemek,
    których podstawowym celem jest przetrwanie i dlatego marnie płacą. Są
    też jednak firmy, w których można zarobić i to niekoniecznie państwowe.
    W znanych mi urzędach kokosów się raczej nie dostaje.
    Nie napisałeś do jakiej firmy startujesz więc trudno mi odnieść się do
    tego ile mogą zapłacić. Zrób tak jak Ci DooMinik napisał. Policz swoje
    stałe miesięczne koszty, dodaj kilka procent na kieszonkowe i kilka na
    ewentualne negocjacje żebyś miał z czego spuszczać. Jeśli to poważna
    firma i poważne stanowisko to myślę że spokojnie możesz te 3 kzł mówić.
    Wraz z obciążeniem firmowym to miesięczny wydatek ok. 4 kzł co za
    specjalistę IMHO nie jest dużą kwotą. Weź pod uwagę, że jeśli powiesz za
    mało pracodawca może zwątpić w Twoje kompetencje.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\