PracaGrupypl.praca.dyskusje › pensja Lublin

  • 11. Data: 2004-06-30 07:13:05
    Temat: Re: pensja Lublin
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 29 Jun 2004 22:05:31 +0200, "Katalizator"
    <d...@p...pl> wrote:

    >Zrób tak jak Ci DooMinik napisał. Policz swoje
    >odpada, niebawem nie bede sam (dziecko) i potrzeb bedzie masa, kieszonkowe
    >to za malo...

    >firma i poważne stanowisko to myślę że spokojnie możesz te 3 kzł mówić.
    >
    >Trudno sie nie zgodzic...

    > mało pracodawca może zwątpić w Twoje kompetencje.
    >
    >...a jesli za duzo, bedzie 100 chetnych ktorzy za polowe sie zgodza, ale nic
    >to.
    >dzieki za info
    Wydaje mi się (i zawsze tak robię), że kwota zaproponowana przez
    Pracownika nie jest kwotą ostateczną. Gdy oczekiwania finansowe są "x"
    a zaoferować mogę 2/3 x to 2/3 kandydatów zwykle to przyjmuje.
    Oczywiście jeśli zażyczysz sobie 5y gdzie y to średnia płaca w
    regionie na takim stanowisku, to polecisz za bezczelność, ale przy
    różnicach +-50% pozostaje kwestia negocjacji.

  • 12. Data: 2004-06-30 07:46:16
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

> [...]
    > regionie na takim stanowisku, to polecisz za bezczelność, ale przy
    > różnicach +-50% pozostaje kwestia negocjacji.

    Tyle to ja wiem...szukam konkretnej kwoty dla liczby "x", a raczej probuje
    obalic mit ze nie jest to przedzial 1000-1200.
    --
    PozdKa

  • 13. Data: 2004-06-30 08:18:45
    Od: "Ziutek" <l...@w...pl>

    > Tyle to ja wiem...szukam konkretnej kwoty dla liczby "x", a raczej probuje
    > obalic mit ze nie jest to przedzial 1000-1200.
    > --
    > PozdKa

    Przykro mi, nie obalisz. Tak jest niestety w Lublinie.
    Ale jak ktos tutaj trafnie napisal sa pewne granice, ktore mozesz
    zaproponowac, wiec jesli powiesz 1600-1700,
    to moze cie nie wyrzuca :).