PracaGrupypl.praca.dyskusje › panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych

  • 11. Data: 2002-07-18 11:21:51
    Temat: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Od: "Stas" <s...@e...pw.edu.pl>

    > Jestem troche uczulona na wjezdzanie na jakas "Panienke/biurwe"
    > bo ona pracuje gdzies tam,
    > Sama to przezylam i nie zycze nikomu, nie jest to mile i przyjemne
    > nie wiem dlaczego jest tyle agresji, zawisci, i chamstwa.
    > Szczegolnie przez internet... ludzie sie robia odwazni
    > bo nie widza drugiej osoby, tylko pisza listerki na ekranie...

    Jezeli nie wiesz dlaczego pojawia sie tyle agrsji to przesledz zachowanie te
    j pani na forum. Jej zachowanie bylo delikatnie mowiac nie na miejscu. Wysmi
    ewanie sie z bezrobotnych oraz ludzi placacych podatki to istne chamstwo. Do
    datkowo kontrastuje to z rola do jakiej powolany jest urzad w ktorym ta pani
    pracuje. Nic zatem dziwnego, ze ludzie zareagowali na to tak jak zareagowali
    . Swoja droga to to co wydarzylo sie pozniej wymknelo sie spod kontroli a pa
    nienka dodatkowo podgrzewala atmosfere. Zatem ponosi odpowiedzialnosc za to
    co sie potem stalo.

    >Ja tego nie zrozumiem... a Tych kilku panow mozna by z czystym
    >sumieniem poslac na abusa moze pismo od ISP nauczylo by ich kultury
    >a przynajmniej dalo do myslenia...
    >nie wiem czy takie wypowiedzi nie lapia sie nawet pod jakis paragraf
    >i jak by sie Jej chcialo mogla by sie sadzic...

    List trzeba by napisac ale do urzedu w ktorym pracuje ta pani. Moze docenion
    oby jej tworczosc w godzinach pracy :-)))).

    Pozdrawiam

    Stas

  • 12. Data: 2002-07-18 11:23:27
    Od: "Krzysztof " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Poza tym jeszcze jedno zastrzezenie...
    > Jesli rozmowa sie toczy o jej kompetencjach sluzbowych i wypowiedziach
    > to nie wolno mieszac do tego jej spraw prywatnych...
    > to bardzo niekulturalne...
    >
    > Wiem czepiam sie i troche bronie, ale sama przeszlam "najazd"
    > ktory z grupy przenioslam z pomyslodawca na priv i wyjasnilismy
    > wszystkie kwestie...
    > ale z jednego maila przerodzilo sie w lawine wyzwisk, niekulturalnych
    docinkow
    > i "typowo meskich propozycji..."
    > I tylko dlatego ze pracuje w takiej a nie innej firmie,

    Takie sa zasady tej gry. Gdy sie pisze na grupy dyskusyjne, nigdy nie
    wiadomo, kto odpowie, ktora czesc posta skomentuje i w jaki sposob to uczyni.
    Trzeba byc na to przygotowanym, jak to w zyciu...ewentualnie pisac wylacznie
    na grupy moderowane...Lub miec KF-a na "przypadki specjalnej troski", jesli
    pisze sie spod subskrybcji

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 13. Data: 2002-07-18 12:19:05
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > nie wiem czy takie wypowiedzi nie lapia sie nawet pod jakis paragraf
    > i jak by sie Jej chcialo mogla by sie sadzic...

    Sadzic to by sie mogla w toalecie co najwyzej (jak by jej sie chcialo
    oczywiscie) a to z uwagi na fakt ze internet wlasnie dlatego taki jest jaki
    jest ze nie ma w nim cenzora ktoru mowi co wolno mowic czego nie. O
    paragrafie to mozna wogole zapomniec !! a co do abuse to co im podalaby ze
    napisal na nia biurwa ? NIkt nigdzie nie napisal np. ze "jest pani cipą"
    albo cos w tym stylu ... z tego co widzialem to wszedzie ostre epitety byly
    wykropkowane po srodku.

    AndY

  • 14. Data: 2002-07-18 13:09:14
    Od: a...@a...net

    Stas <s...@e...pw.edu.pl> wrote:

> [...]
    > nienka dodatkowo podgrzewala atmosfere. Zatem ponosi odpowiedzialnosc za to

    Ja sie zgadzam calkowicie co do tego jak Panna sie zachowala,
    tylko mam zastrzezenia co do sposobu komentarzy niekotrych osob.
    I juz,

    > List trzeba by napisac ale do urzedu w ktorym pracuje ta pani. Moze docenion
    > oby jej tworczosc w godzinach pracy :-)))).

    Przeciez o tym tez pisalam,
    ale o tym ze druga strona tez powinna oberwac rowniez

    Mi nie chodzi o to zeby jej bronic, bo sama sobie winna to fakt
    mi chodzi o to ze nikogo nie upowaznia sytuacja
    do wylgaryzmow w strone innej osoby...

    Jakos wyznaje zasade ze z kazdym mozna porozmawiac
    i nie nalezy uzywac do tego celu przeklenstw...

    Anka

  • 15. Data: 2002-07-18 13:14:39
    Od: a...@a...net

    AndY <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > albo cos w tym stylu ... z tego co widzialem to wszedzie ostre epitety byly

    A tu sie mylisz,
    pargrafy sa i to ostatnio nawet zaczelo dzialac.
    Obrazanie kogos na newsach jest mniej wiecej jak obrazanie go publicznie i
    sie lapie pod paragraf z cywilnego napewno (nie jestem prawnikiem nie wiem
    ktory)
    Proby wlamania, skanowanie itp lapia sie pod karne do 2 albo 3 lat pozbawienia
    wolnosci.
    Spam lapie sie pod cywilne i o konkurencji cos nie pamietam wypadlo
    mi z glowy.
    Poza tym kazdy niechciany przez Ciebie material reklamowy otrzymany
    z innej firmy mozesz uznac za spam i podac ich do sadu.

    No nie wspominajac o czyms takim jak Netykieta internetowa.

    Wyzwiska i wulgaryzmy nie sa dozwolone a napewno nie sa mile widziane
    nawet w internecie.

    A co do wykropkowan,
    mylisz sie doczytaj watek do konca.,
    czytajac go dzis znalazlam na koncu bardzo dosadna
    wypowiedz na temat tej Panny ;<

    Anka

  • 16. Data: 2002-07-18 17:00:04
    Temat: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją si? bezrobotnych
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Dla mnie mo?e byae nawet sprz?taczk? w MPiPS. Nie zmienia to faktu ?e
    > wykorzystuje s?u?bowy sprz?t do _obra?ania_ innych. I za to powinna
    > ponie?ae s?u?bowe konsekwencje.

    Chcialabym wiedziec, jesli mozna, czym Cie obrazila... Panna odpowiadala
    na zarzuty ironia i wcale jej sie nie dziwie..

    Kogo obchodzi skad panna pisze posty, czy to takie wazne ? Ja nie mam w
    domu stalki (wiadomo jakiej jakosci sa polaczenia z TePsy) i korzystam z
    sieci rowniez w biurze do celow osobistych (o ile mozna to tak nazwac),
    czy dlatego powinnam poniesc "sluzbowe konsekwencje" ??? Smieszne...

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 17. Data: 2002-07-18 17:28:38
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    Ja bym sie tak nie podniecal wypowiedziami na forum gazety. Bez zagladanie
    tam (pod wskazany watek) mam dobre pojecie o kulturze panujacej na forumach
    GW. Wydaje mi sie ze tam to nikomu tam nie oprzeszkadza. Jesli chcesz
    slodkiej wymiany mysli proponuje pl.soc.dzieci (powaznie tak slodkawej grupy
    juz dano nie widzialem). Forum jest miejscem ktore dokladnie pokazuje obraz
    spoleczenstwa polskiego (przynajmniej ten wycinek z dostepem do Netu). I w
    brew pozorom, jak mozna by sadzic ze beda to ludzie kulturalni i
    wyksztalceni przesterzegacy przynajmniej netykiety to tak nie jest.
    Nietolerancja, pieniactwo, anty_xxxx (zamiast xxx wstaw sobie co ci do glowy
    przyjdzie), szowinizm, nacjonalizm, demagogia,..., i na koncu jezyk
    wypowiedzi nadajacy sie jedynie do lizania wiadra pomyj. Oczywiscie zdazaja
    sie chlubne wyjatki.

    Pozdr.
    Beny (bywalec tamtego forum)

  • 18. Data: 2002-07-18 17:28:56
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 19:00:04 +0200, Cassandra <k...@r...pl> wrote:

    >Chcialabym wiedziec, jesli mozna, czym Cie obrazila... Panna odpowiadala
    >na zarzuty ironia i wcale jej sie nie dziwie..

    Mnie akurta nie obraziła - bo trzeba reprezentować jakiś poziom zeby
    kogokolwiek obrazić. A ta panienka takiego poziomu nie reprezentuje.
    Za to tekst:
    <cytat>
    kiciuś, odbiło ci? podatki płacisz właśnie na mnie i szalenie mi
    dobrze z takimi frajerami. a jak ci się coś nie podoba, to nie płać -
    ja nie zbiednieję. a nieudacznikom takim jak ty wcale nie mam ochoty
    szukać pracy - niech sami to robią, zamiast tłuc się po forach :-))).
    </cytat>
    może wyprowadzić z równowagi osobę która poszukuje przez dłuższy czas
    pracy a jakiś pracownik MPiPS nazywa go frajerem i nieudacznikiem. Nie
    uważasz??

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 19. Data: 2002-07-18 19:44:23
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    ?
    > f=140&w=2100598&a=2100598&v=2
    > i co Wy na to?

    Mam takie male pytanko (moze nawet dwa): co zrobilibyscie na miejscu tej
    panny, jakbyscie sie zachowali gdyby odpowiadajac poprostu na jekiegos
    posta (w tym przypadku "Avon...") zostalibyscie brutalnie zaatakowani
    przez innego uzytkownika forum, ktory wchodzilby (ladnie powiedziane) z
    butami w wasze zycie prywatne (czy sluzbowe jak kto woli), mowil co
    macie robic itp

    BTW panienka przeprosila wszystkich (z wyjatkiem natarczywych i
    niekulturalnych "fanow"), ktorzy nie zrozumieli jej intencji i poczuli
    sie urazeni... To chyba jednak swiadczy rowniez, ze przykro jej z powodu
    tego, iz dala sie wciagnac w ta (jakby to nazwac) "szczenieca" i
    "brutalna" gre, ktora wywolala wojne bluzgow, chamstwa itp..

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 20. Data: 2002-07-18 20:05:18
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    jerzu wrote:

> [...]

    > Za to tekst:
    > <cytat>
    > kiciu?, odbi?o ci? podatki p?acisz w?a?nie na mnie i szalenie mi
    > dobrze z takimi frajerami. a jak ci si? co? nie podoba, to nie p?aae -
    > ja nie zbiedniej?. a nieudacznikom takim jak ty wcale nie mam ochoty
    > szukaae pracy - niech sami to robi?, zamiast t?uc si? po forach :-))).
    > </cytat>
    > mo?e wyprowadziae z równowagi osob? która poszukuje przez d?u?szy czas
    > pracy a jaki? pracownik MPiPS nazywa go frajerem i nieudacznikiem. Nie

    moze, ale tylko taka, ktora nie rozumie jej postepowania.. na prawde
    sprobuj sie postawic na jej miejscu: co bys odpowiedzial jakiemus
    "galganowi", ktory zaatakowalby Cie w ten sam sposob ??? Jesli
    przychodzi Ci to z trudem (bez urazy oczywiscie) wyobraz sobie taka
    scenke: pracujesz w firmie X jako powiedzmy spec od reklamy i pewnego
    pieknego dnia przychodzi do Ciebie (twojego biura) "kolega" z pokoju
    mieszczacego sie na drugim koncu korytarza (zajmuje sie tym samym co Ty)
    i mowi bezczelnie i z wsciekloscia (nie pomijajac "milych" slow), ze
    zabierasz, kradniesz mu projekty i dostajesz za to kase, ktora sie
    nalezy jemu... Twoja kulturalna odpowiedz na wyzwiska, obelgi i
    pomowienia to:
    a) przepraszam Cie moj drogi kolego, ale to na prawde czysty przypadek,
    lecz skoro sie przy tym upierasz to oddam Ci te kase (mowisz z pokora)
    b) przepraszam Cie moj drogi kolego, to sie juz wiecej nie powtorzy
    (rowniez pokora)
    c) jasne i w dodatku podpisuje je wlasnym nazwiskiem, procz normalnej
    pensji dostaje jeszcze za to premie i wiele nagrod, spadaj na bambus
    (mowisz z ironia bo masz dosyc takiego zachowania "kolegi")

    Scenka moze nie odwzorowywuje sytuacji panienki ale troche ja
    przybliza... Dziewczyna swoja droga przeprosila wszystkich bezrobotnych,
    ktorzy zle ja zrozumieli i poczuli sie urazeni..
    I co Ty na to ?

    Pozdrawiam,
    Cass