PracaGrupypl.praca.dyskusje › panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych

  • 31. Data: 2002-07-21 19:45:17
    Temat: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Od: "Aneczka" <a...@a...aa>

    Użytkownik Cassandra <k...@r...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@r...pl...

> [...]
    > posta (w tym przypadku "Avon...") zostalibyscie brutalnie zaatakowani
    > przez innego uzytkownika forum, ktory wchodzilby (ladnie powiedziane) z
    > butami w wasze zycie prywatne (czy sluzbowe jak kto woli), mowil co
    > macie robic itp
    >
    > BTW panienka przeprosila wszystkich (z wyjatkiem natarczywych i
    > niekulturalnych "fanow"), ktorzy nie zrozumieli jej intencji i poczuli
    > sie urazeni... To chyba jednak swiadczy rowniez, ze przykro jej z powodu
    > tego, iz dala sie wciagnac w ta (jakby to nazwac) "szczenieca" i
    > "brutalna" gre, ktora wywolala wojne bluzgow, chamstwa itp..

    Moim zdaniem postapila zle. Pracuje w tzw. sferze budzetowej utrzymywanej
    glównie z podatników i nie powinna sie w taki sposób o nich wypowiadac.

  • 32. Data: 2002-08-03 00:49:54
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aneczka" <a...@a...aa> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > Moim zdaniem postapila zle. Pracuje w tzw. sferze budzetowej utrzymywanej
    > glównie z podatników i nie powinna sie w taki sposób o nich wypowiadac.

    Sprawa osiągnęła finał:

    http://www.se.com.pl/iso/dzisiaj/Wiadomosci/Kraj/kra
    j_1.shtml

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 33. Data: 2002-08-06 08:22:52
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Sprawa osi?gn??a fina?:
    >
    > http://www.se.com.pl/iso/dzisiaj/Wiadomosci/Kraj/kra
    j_1.shtml

    Poprawka - jesli ktos chce przeczytac jest juz w archiwum:

    http://archeo.se.com.pl/7dni/archiwum.asp?element=62

  • 34. Data: 2002-08-06 08:31:33
    Od: a...@i...com.pl (Andrzej Briske)

    > Poprawka - jesli ktos chce przeczytac jest juz w archiwum:
    >
    > http://archeo.se.com.pl/7dni/archiwum.asp?element=62

    Nadal nie mozna wejsc . Zwraca komunikat :

    Technical Information (for support personnel)

    a.. Error Type:
    Microsoft VBScript runtime (0x800A000D)
    Type mismatch: 'L'
    /7dni/archiwum.asp, line 169

  • 35. Data: 2002-08-06 09:01:40
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Nadal nie mozna wejsc . Zwraca komunikat :
    >
    > Technical Information (for support personnel)

> [...]

    Hmmm... no to moze inaczej:
    http://archeo.se.com.pl/7dni/archiwum.asp

    w menu "ARCHIWUM" - link "Sobota, 3.08.2002", artykul pt.: "Zwolni?
    urz?dniczk? za jej bezczelno?ae"

    Tak chyba lepiej...

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 36. Data: 2002-08-06 09:24:02
    Od: "Gemm" <m...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Briske <a...@i...com.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:040801c23d23$732772b0$01d94cd5@briske...

    > Nadal nie mozna wejsc . Zwraca komunikat :
    >
    > Technical Information (for support personnel)

> [...]
    Witam,
    Wejdz na http://archeo.se.com.pl/7dni/archiwum.asp, potem link na 3.08.2002
    i znajdz element 62.
    Mi zadzialalo.

    Powodzenia
    ML

  • 37. Data: 2002-08-08 18:10:31
    Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl>

    --
    Uzytkownik "Cassandra" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > Poprawka - jesli ktos chce przeczytac jest juz w archiwum:
    >
    > http://archeo.se.com.pl/7dni/archiwum.asp?element=62

    Krew mnie zalewa, wypowiedz tej sz..y swiadczy o rzeczywistym podejsciu
    urzedników do problemu bezrobocia i jest tylko odzwierciedleniem panujacej w
    urzedach atmosfery. Powinni ja przyslac do Szczecina, my wiemy jak sie
    sprzata takie smieci.

    Jacek Mlodak

  • 38. Data: 2002-08-11 08:17:56
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gemm" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wejdz na http://archeo.se.com.pl/7dni/archiwum.asp, potem link na
    3.08.2002
    > i znajdz element 62.
    > Mi zadzialalo.

    Działa po wejściu na

    http://archeo.se.com.pl/7dni/archiwum.asp?

    i wpisaniu w wyszukiwarce "zwolnią".

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 39. Data: 2002-08-26 08:58:39
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    Sluchaj Kamilko z Centauri, nie bron tej panienki, bo wszyscy pomysla, ze
    sama nia jestes.
    :)))))
    Tej "laski" po prostu nic nie usprawiedliwia. Nic, "to wies jakas".
    Moze jak kiedys zacznie placic za swoje bledy, to sie czegos nauczy.
    Jej glupawe sorry, wymuszone strachem, to dziecinada

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 40. Data: 2002-08-26 09:36:33
    Temat: Re: panienki z ministerstwa pracy ?miej? si? bezrobotnych
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Cassandra <k...@r...pl> wrote:

    > Kogo obchodzi skad panna pisze posty, czy to takie wazne ? Ja nie mam w

    Mnie.

    > domu stalki (wiadomo jakiej jakosci sa polaczenia z TePsy) i korzystam z
    > sieci rowniez w biurze do celow osobistych (o ile mozna to tak nazwac),
    > czy dlatego powinnam poniesc "sluzbowe konsekwencje" ??? Smieszne...

    Jeśli robisz coś, co obraża uczucia innych, to imho tak.
    Poza tym - czy pracodawca udzielił Ci zgody na wykorzystywanie służbowego
    sprzętu do prywatnych celów?

    --
    Przemysław Maciuszko