PracaGrupypl.praca.dyskusje › panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych

  • 1. Data: 2002-07-17 22:30:32
    Temat: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Od: "v2" <v...@N...poczta.gazeta.pl>

    witam
    na forum "gazety wyborczej" (http://www.gazeta.pl/forum ) na podforum "Praca
    w Warszawie w wątku "Avon zatrudni 1600 osób" znajdziecie wypowiedzi panienki
    z ministerstwa pracy - zwróćcie uwagę na adres z którego ona pisze - które w
    żywe oczy wyśmiewa się z bezrobotnych. Dyskusję tą znajdziecie pod tym
    linkiem:
    http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?
    f=140&w=2100598&a=2100598&v=2
    i co Wy na to?

  • 2. Data: 2002-07-18 08:23:18
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    v2 wrote:

    > witam
    > na forum "gazety wyborczej" (http://www.gazeta.pl/forum ) na podforum "Praca
    > w Warszawie w w?tku "Avon zatrudni 1600 osób" znajdziecie wypowiedzi panienki
    > z ministerstwa pracy - zwróaecie uwag? na adres z którego ona pisze - które w
    > ?ywe oczy wy?miewa si? z bezrobotnych. Dyskusj? t? znajdziecie pod tym
    > linkiem:
    > http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?
    > f=140&w=2100598&a=2100598&v=2
    > i co Wy na to?

    Tak swoja droga czy przeczytales wszystkie wypowiedzi ? :) Sam adres o
    niczym nie swiadczy, moze dziewczyna jest tylko np sekretarka szefa lub
    cos w tym stylu - ale to nie istotne...

    Jak zauwazylam - jedynie jej wypowiedzi (oczywiscie odnosnie tematu) sa
    na poziomie.. reszta to poprostu brak kultury (ladnie powiedziane)..
    Poza tym jak bys sie zachowal na jej miejscu gdyby jakis "los" rzucal na
    Ciebie bluzgi ???

    BTW: ona wysmiewa dokladnie tych, ktorzy pisza takie bzdury na forum -
    niekoniecznie jak zauwazyles bezrobotnych.. Radze przeczytac wszystko od
    poczatku do konca i wlasciwie ocenic sytuacje..

    A gosc, ktory stwierdzil ze panna jest lesbijka... - normalnie zenujace.
    Co to ma do rzeczy ???

    Pozdrawiam
    Cass

  • 3. Data: 2002-07-18 09:16:55
    Temat: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją si? bezrobotnych
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 10:23:18 +0200, Cassandra <k...@r...pl> wrote:

    >Tak swoja droga czy przeczytales wszystkie wypowiedzi ? :) Sam adres o
    >niczym nie swiadczy, moze dziewczyna jest tylko np sekretarka szefa lub
    >cos w tym stylu - ale to nie istotne...

    Dla mnie może być nawet sprzątaczką w MPiPS. Nie zmienia to faktu że
    wykorzystuje służbowy sprzęt do _obrażania_ innych. I za to powinna
    ponieść służbowe konsekwencje.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 4. Data: 2002-07-18 10:06:34
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Porażające - rzeczywiscie odechciewa się płacić podatków i słuchać o tych
    > wszystkich inicjatywach, programach.
    > Poziom cynizmu i "zepsucia" pani z ministerstwa robi wrażenie.
    >
    > :(
    > M.

    Ale panienka z ministerswa ma pecha. Prawdopodobnie sama, z konta sluzbowego
    odpowiedziala na skarge wyslana przez jednego z internautow odnosnie tego
    watku. Ktos poszperal, porownal adresy, IP i wyciagnal calosc na liste.
    Podejzewam, ze wzburzona "warszawka" nie popusci, zwlaszcza, ze to naprawde
    bezczelnosc odpowiadac na skarge skierowana na samego siebie, sugerujac, ze
    beda wyciagniete konsekwencje.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-07-18 10:07:06
    Od: "Janek" <y...@p...onet.pl>

    > Dla mnie może być nawet sprzątaczką w MPiPS. Nie zmienia to faktu że
    > wykorzystuje służbowy sprzęt do _obrażania_ innych. I za to powinna
    > ponieść służbowe konsekwencje.

    Ciekawe jak by wyglądały te wszystkie forum i grupy dyskusyjne gdyby nie
    internet w pracy :)
    pozdrowienia
    Janek

  • 6. Data: 2002-07-18 10:11:20
    Od: a...@r...pl

    MerlinXP <M...@p...onet.pl> wrote:

    > Porażające - rzeczywiscie odechciewa się płacić podatków i słuchać o tych
    > wszystkich inicjatywach, programach.
    > Poziom cynizmu i "zepsucia" pani z ministerstwa robi wrażenie.

    Faktycznie Panna przegiela, jak by napisala to prywatnie
    nie bylo by problemow, blad zrobila piszac
    to z firmowego kompa... i adresu

    Co nie usprawiedliwia tych milych Panow, ktorzy
    zaczeli w dosc "ciekawy" sposob odpowiadac
    na forum i kierowac w jej strone mase bardzo
    kunsztownych i wyuszukanych epitetow,

    No dobra ateraz bez lania wody...
    Jestem troche uczulona na wjezdzanie na jakas "Panienke/biurwe"
    bo ona pracuje gdzies tam,
    Sama to przezylam i nie zycze nikomu, nie jest to mile i przyjemne
    nie wiem dlaczego jest tyle agresji, zawisci, i chamstwa.
    Szczegolnie przez internet... ludzie sie robia odwazni
    bo nie widza drugiej osoby, tylko pisza listerki na ekranie...

    Ja tego nie zrozumiem... a Tych kilku panow mozna by z czystym
    sumieniem poslac na abusa moze pismo od ISP nauczylo by ich kultury
    a przynajmniej dalo do myslenia...
    nie wiem czy takie wypowiedzi nie lapia sie nawet pod jakis paragraf
    i jak by sie Jej chcialo mogla by sie sadzic...

    Reasumujac, faktycznie moim zdaniem Panna zachowala sie bardzo
    nieprofesjonalnie i powinna dostac za to od przelozonego

    Ale tak samo nalesy podjac jakas reakcje wzgledem tych
    wszystkich stosujacych bardzo niewyszukany jezyk w dyskusji...
    przepraszam w rzucaniu wyzwisk bo to nie byla dyskusja...

    Anka

  • 7. Data: 2002-07-18 10:20:22
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkich stosujacych bardzo niewyszukany jezyk w dyskusji...
    > przepraszam w rzucaniu wyzwisk bo to nie byla dyskusja...

    Wiesz, winien jest tu kontrast...Osoba, ktora teoretycznie powinna pomagac
    takim osobom, wyraza sie o nich z pogarda i wrecz obrzydzeniem.

    Jakbys sie poczula, gdybys poszla do lekarza, a on glosno na korytarzu zaczalby
    wykrzykiwac, na co jestes chora, w jakich okolicznosciach zachorowalas, i ze on
    wogole nie ma ochoty cie leczyc....

    przyklad taki sobie, ale podalem dla pokazania przyczyn konsternacji osob
    bioracych w nim udzial.

    Naturalnie nie popieram wyzwisk i walki na wzajemne obrazanie, ale poza takimi
    postami, byly tez inne, wyrazajace oburzenie w sposob bardziej kulturalny.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-07-18 10:41:26
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2002-07-18 10:50:36
    Od: a...@a...net

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]

    > postami, byly tez inne, wyrazajace oburzenie w sposob bardziej kulturalny.

    jak najbardziej sie zgadzam ze to co zrobila bylo zle,
    glupie, nieodpowiedzialne, beszczelne... itp itd

    z tym ze jak sam powiedziales byly tez wypowiedzi zbulwersowanych ludzi
    w ktorych nie bylo wyzwisk...
    to kwestia tylko kultury czlowieka i wychowania...
    No i czy sie komus chce,
    bo o wiele latwiej jest napisac kilka linijek wyzwisk, niz
    wyrazic swoje zbulwersowanie w sposob kulturalny, ale jednoznaczny

    Poza tym jeszcze jedno zastrzezenie...
    Jesli rozmowa sie toczy o jej kompetencjach sluzbowych i wypowiedziach
    to nie wolno mieszac do tego jej spraw prywatnych...
    to bardzo niekulturalne...

    Wiem czepiam sie i troche bronie, ale sama przeszlam "najazd"
    ktory z grupy przenioslam z pomyslodawca na priv i wyjasnilismy
    wszystkie kwestie...
    ale z jednego maila przerodzilo sie w lawine wyzwisk, niekulturalnych docinkow
    i "typowo meskich propozycji..."
    I tylko dlatego ze pracuje w takiej a nie innej firmie,

    Anka

  • 10. Data: 2002-07-18 11:12:33
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    To jest Karwa skandal !!!