PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakis wiarygodny kalkulator plac 2002 ?

  • 1. Data: 2002-07-17 17:43:28
    Temat: Jakis wiarygodny kalkulator plac 2002 ?
    Od: "LoozeR" <l...@i...pl>

    Czolem!
    Czy mozecie mi podac namiary na jakis wiarygodny kalkulator plac za biezacy
    rok? Bo znalazlem wprawdzie kilka ale kazdy pokazuje co innego. W
    szczegolnosci kalkulator na expanderze wylicza bledne kwoty! W Gazecie tez
    jest nienajlepiej. Wydaje mi sie, ze to co jest na jobpilot.pl jest
    wiarygodne ale chcialbym sie upewnic. Wiec jesli ktos sie na tym zna i
    sprawdzil tego typu narzedzie to bylbym wdzieczny za namiary.

    Z gory dzieki i pozdrawiam
    LoozeR

  • 2. Data: 2002-07-17 21:19:12
    Temat: Re: Jakis wiarygodny kalkulator plac 2002 ?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    LoozeR <l...@i...pl> wrote:
    > Czolem!
    > Czy mozecie mi podac namiary na jakis wiarygodny kalkulator plac za biezacy
    > rok?

    http://www.polbox.com/q/qwdfbn/ - arkusz w Excelu 7 / 95
    mam nadzeje, ze liczy dobrze.

    z tym, ze dobrze niejedno ma imie - rozne kalkulatory roznie licza, tak jak
    i rozne ksiegowe wychodzac od tego samego brutto i w tych samych warunkach
    dochodza do roznego "na reke"...

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-07-17 21:27:39
    Temat: Odp: Jakis wiarygodny kalkulator plac 2002 ?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik LoozeR <l...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah4aei$cjb$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > wiarygodne ale chcialbym sie upewnic. Wiec jesli ktos sie na tym zna i
    > sprawdzil tego typu narzedzie to bylbym wdzieczny za namiary.

    http://praca.interia.pl

    Kania

  • 4. Data: 2002-07-18 10:54:34
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    poszukaj na www.expander.pl

  • 5. Data: 2002-07-18 20:56:06
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W Gazecie tez

    Na czym opierasz swoje zdanie ( np. jakis przyklad ), bp moim zdaniem
    kalkulator na http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html liczy poprawnie ...

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2002-07-19 13:12:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jacuo"
    > Na czym opierasz swoje zdanie ( np. jakis przyklad ), bp moim zdaniem
    > kalkulator na http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html liczy poprawnie ...

    znam jeszcze inny link http://www.ci.pwr.wroc.pl/~wilczek/
    liczy tak samo z wyjatkiem tego ze osobno podaje OFE i druga rzecz -
    kolumny na US nie zaokrągla do 10 groszy i przez to ma groszowe różnice
    (ta koluna nazwana jest PIT i nie wiem czy wlasciwie powinna byc zaokraglana czy
    nie)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-07-19 16:41:53
    Od: "LoozeR" <l...@i...pl>

    > Na czym opierasz swoje zdanie ( np. jakis przyklad ), bp moim zdaniem
    > kalkulator na http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html liczy poprawnie ...

    Czolem!
    Mialem watpliwosci, czy pracodawca slusznie przycial mi pensje w
    zwiazku z wejsciem w kolejny prog podatkowy i stad sie wzielo moje pytanie.
    Przetestowalem kilka kalkulatorow i kazdy pokazal co innego z tym, ze ten na
    jobpilot.pl byl najblizszy rzeczywistosci. Potem skonsultowalem sie z kim
    trzeba i okazuje sie, ze pracodawca dobrze to policzyl a niektore
    kalkulatory, w tym ten z Gazety, licza zle. Chociaz nie mialbym nic
    przeciwko temu, zeby wersja z tych kalkulatorow byla wersja rzeczywista bo
    byla bardziej optymistyczna :-)

    Pozdrawiam
    LoozeR